Dit topic omdat ik het even van mij af wil schrijven en te weten of ik echt zo slecht gehandeld heb.
Zondag heb ik via Tinder een man (32) leren kennen waarmee ik maandag op date ben geweest. Hij kwam een beetje badass op mij over; maar dat zijn helaas de typisch waar ik op val.

Dit was ook te zien aan zijn instagram. Hij volgt en wordt gevolgd door alleen maar meiden.
Tijdens de date zijn we gaan wandelen en hebben we wat gedronken op mijn appartement.
Na het afspraakje whatsappen we regelmatig nog. Woensdag heb ik gevraagd of er nog een tweede date inzat. Hij vond zeker dat we nog eens wat konden doen. En dat zou gisteren zijn om 21:00u.
Donderdag liet hij mij weten wel niet veel geld te kunnen uitgeven en dus niet te weten wat we konden doen want hij zat krap. Omdat ik niet weer een drankje op mijn appartement wilde doen heb ik gevraagd of hij toch nog een paar eurotjes had om voor zichzelf een drankje te kunnen kopen. Toen zei hij: 'Een colaatje moet lukken'.
Gisteren om 20:00u whatsappte hij mij waar we zouden afspreken. De vorige keer moest ik ook al bedenken hoe de date zou uitzien. Dus ik stelde de stad voor en vroeg of hij misschien iets anders wist. Toen kreeg ik het antwoord zeg gewoon maar wat jij wilt.
Daarna appte hij ik wil het niet te laat maken want ik ben een beetje moe.
Dit irriteerde mij en ik reageerde met: 'Nou ga dan maar naar bed!'.
Ik kreeg een beledigd poppetje met ok dan en na een aantal minuten: 'Dan ga ik wel iets anders doen'.
Hier reageerde ik op met: 'Maak je het wel niet te laat want je bent moe'.
Daarna whatsappte hij: 'Precies zijn mensen die daar begrip voor hebben en niet alleen met zichzelf bezig zijn'.
Ik heb hier niet meer op gereageerd omdat ik het nogal een rare opmerking vond.
Na de berichten ga ik natuurlijk overanalyseren en vraag ik mij af of het zo raar is hoe ik gereageerd heb.
Als je iemand leuk vindt om mee te daten dan vindt je het toch leuk om af te spreken en ga je toch niet zeggen niet te laat want ik ben een beetje moe of ik weet niet wat we moeten doen want ik heb weinig geld op het moment. Dan bedenk je toch iets wat wel mogelijk is.
Of denk ik nu raar..
Heel verkeerd is het dat ik toch hoop nog iets van hem te horen maar dat lijkt me sterk.
Pff, ik haat daten!
Tuurlijk is t vervelend dst het lijkt alsof het vanuit jouw kant komt maar misschien was er een reden voor?
(je weet nooit wat er in iemand zijn leven afspeelt, wie weet heeft hij wel een mega drukke week maar wil je toch wel zien) ik zou misschien een excuusje sturen en het verder van zijn kant laten komen.