.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:55

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Yenni

Re: Hoe bedank je een bijzonder persoon..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:57

Een mooie bos bloemen met een kaart met daarop in eigen woorden hoe bijzonder ze is...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:59

Greetz.nl.
Zit vast wel iets leuks tussen naar jouw budget. :)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:02

Iets wat te maken heeft met haar hobby's/interesses? :) En ik hou bvb wel erg van een mooie bos bloemen, ik zou een beetje oplettend zijn als ze het heeft over dingen die ze leuk/mooi vindt :) Het hoeft niks groots te zijn, het is belangrijker dat je iets kiest waarmee je laat zien dat je haar kent en dat je goed naar haar luistert als ze dingen vertelt :) Of iets voor haar hond als ze die heeft?

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:09

Ik weet niet wat je budget is, maar je kan vaak al voor 15/20 euro een sieraad laten maken van honden haar. Misschien een leuk idee omdat jullie elkaar via het wandelen met de hond kennen ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:10

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:11

.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:13

Annet_Dottie schreef:
nova_zodiax schreef:
Ik weet niet wat je budget is, maar je kan vaak al voor 15/20 euro een sieraad laten maken van honden haar. Misschien een leuk idee omdat jullie elkaar via het wandelen met de hond kennen ??

Het is een ontzettende korthaar dus daar ga ik geen haar vanaf kunnen krijgen haha :P wel leuk bedacht!

Ik las net dat je ook losse haren kan doen, die ze in een hangertje verwerken.

Maar mocht dit niet lukken succes met de zoektocht! En fijn dat je zo iemand hebt leren kennen!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:24

Ik heb eens een doosje gekocht van 1 á 2 euro, en daar 50 gekleurde briefjes in gedaan met wat ik allemaaleuk vond aan die persoon. Zoals bijvoorbeld ....... je glimlach. En dan kan je het doosje leuk versieren met een foto van jullie samen, en wat leuke dingetjes erbij of erop en dan kan ze er elke dag 1 uitpakken waardoor ze de aankomende 50 dagen een complimentje van je krijgt! Super creatief en orgineel. Je kan zo’n doosje van hout gewoon bij action, wibra, xenos enzovoorts halen. Gewoon celefaan erom heen doen met een leuke strik en tadaaa! *\o/*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:26

Gewoon dankjewel zeggen en vertellen hoeveel je haar waardeert.

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 06:05

Je kan zelf het wat persoonlijker maken ; een hele persoonlijke kaart dus even rondkijken of zelf maken door iets op bv usb te zetten en uitprinten daarom handgeschrevenwat persoin v je betekent. kleine aardigheidjes te verzamelen. En deze bij elkaar geven. Zelf struin ik bv ook langs de wereldwinkel etc altijd wel kleine leuke dingen. V reep choco tot lekkere thee. En dat dan in combi met bijvoorbeeld een wekpot ( action) vullen met iets. Zoals favoriet snoep of een bad artikel met strik erom . En een foto v haar dieren waar ze leuk op staan bv tijdens het wandelen juist omdat julllie elkaar daardoor kennen in een leuke lijst doen ; action heeft bv ook goede lijsten. En dan een zelf gebakken cake/ koek erbij. Dus een soort v pakketje maken dat geeft leuk , persoonlijk en hoeft niet veel te kosten. En je kan ook totaal iers anders doen; Houd ze v films kan je een bioscoop bon bv doen en dan er popcorn bij geven, geurkaarsjes als zijn die niet v de bioscoop Wel tijd en aandacht mbt het persoonlijk maken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 07:14

SavannahNx schreef:
Ik heb eens een doosje gekocht van 1 á 2 euro, en daar 50 gekleurde briefjes in gedaan met wat ik allemaaleuk vond aan die persoon. Zoals bijvoorbeld ....... je glimlach. En dan kan je het doosje leuk versieren met een foto van jullie samen, en wat leuke dingetjes erbij of erop en dan kan ze er elke dag 1 uitpakken waardoor ze de aankomende 50 dagen een complimentje van je krijgt! Super creatief en orgineel. Je kan zo’n doosje van hout gewoon bij action, wibra, xenos enzovoorts halen. Gewoon celefaan erom heen doen met een leuke strik en tadaaa! *\o/*

Misschien ligt het aan mij, maar dat lijkt me eerder iets voor iemand waarmee je een relatie hebt.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 07:22

Welnes hoeft niet duur te zijn.
Probeer eens mee te bieden op vakantieveilingen
Heb ik al een aantal maal voor maar 5 euro kaartjes gescoord

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 08:14

esje01 schreef:

Dat ja :j
Ik heb ook al wat koopjes gevonden op vakantieveilingen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 08:31

Ik lees dat je haar kent vanaf mei dus een maand of 8. Je hebt al meerdere malen een doos Merci gekocht en boterkoek gebakken en al 2 x een kaart gegeven.
In een normale vriendschap hoef je niet constant met bedankjes en bevestiging te komen, dan is dit natuurlijk en ongedwongen en vrijblijvend. Ik krijg meer het gevoel dat dit een hulpverlenende vriendschap is en geen gelijkwaardige vriendschap. Ik kan het ook mis hebben maar ik denk wel dat je uit moet kijken dat je niet overdrijft met bedanken.

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:01

8nnemiek schreef:
esje01 schreef:

Dat ja :j
Ik heb ook al wat koopjes gevonden op vakantieveilingen

Of haar mee uit eten nemen! Vind bijna iedereen leuk toch en hoeft ook niet duur of fancy te zijn. Bioscoopje doen op jouw kosten. T gaat toch om het gebaar en de intentie. Ik heb een vriendin van mij laatst bedankt door een chocolade reep met een gepersonaliseerde wikkel op te sturen. Gewoon een kleinigheidje maar ze weet dat ik aan haar dacht en niks voor granted neem.
Www.yoursurprise.nl kun je dingen met eigen teksten en of fotootje laten maken en bezorgen.
T hoeft niet groot te zijn, het gaat toch om het gebaar!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:55

Ik ben het eens met Suzanne, je hoeft niet te blijven bedanken.
Maar wat leuk en goedkoop is, kijk eens op aliexpress en laat voor nog geen anderhalve euro een persoonlijke sleutelhanger van haar honden ofzo maken.

TAFREE Gepersonaliseerde Custom Sleutelhanger Foto Van Uw Mum Dad Baby Kinderen Opa Ouders Custom ontworpen Foto Sieraden NA01
http://s.aliexpress.com/YJjIriMN?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:58

Suzanne F. schreef:
Ik lees dat je haar kent vanaf mei dus een maand of 8. Je hebt al meerdere malen een doos Merci gekocht en boterkoek gebakken en al 2 x een kaart gegeven.
In een normale vriendschap hoef je niet constant met bedankjes en bevestiging te komen, dan is dit natuurlijk en ongedwongen en vrijblijvend. Ik krijg meer het gevoel dat dit een hulpverlenende vriendschap is en geen gelijkwaardige vriendschap. Ik kan het ook mis hebben maar ik denk wel dat je uit moet kijken dat je niet overdrijft met bedanken.

Eens!
Als ik die andere persoon zou zijn zou ik me behoorlijk ongemakkelijk voelen als ik constant bedankjes kreeg. Ik zou het dan ook niet meer zien als iets gelijkwaardigs waar ik ook plezier uit haal, maar als een wekelijks terugkerende taak.
Als jullie contact zo goed is weet zij heus wel dat jij opbloeit en blij bent met haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:12

Goof schreef:
Suzanne F. schreef:

Eens!
Als ik die andere persoon zou zijn zou ik me behoorlijk ongemakkelijk voelen als ik constant bedankjes kreeg. Ik zou het dan ook niet meer zien als iets gelijkwaardigs waar ik ook plezier uit haal, maar als een wekelijks terugkerende taak.
Als jullie contact zo goed is weet zij heus wel dat jij opbloeit en blij bent met haar.

:j

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:13

Goof heeft ook gelijk, je moet het niet overdrijven en elke maand met een bedankje aankomen.
Vrienden zijn vrienden en hebben dat niet heel de tijd nodig. Ik zou me zelf dan ook bezwaard gaan voelen!

Heb het gewoon gezellig met elkaar!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:34

Mijn lesgever en vriendin inmiddels is ook iemand die zich erg wegcijfert en moeilijk bedankjes aan neemt. Haar heb ik na een belangrijke wedstrijd (voor mij) waar ze 220km voor gereden had enkele rit een brief geschreven waarin ik haar bedankte en haar vertelde wat ze in mijn leven betekend. :)
Ook nu met nieuwjaar heb ik haar daar via een appje aan herinnerd. :) Ik ben ook niet goed met bedankjes en ik weet dat ik het "beter doe" met bv berichtjes en appjes omdat ik dan niet die druk voel van hoe ik moet reageren. :D
Maar meerdere keren per maand is misschien inderdaad ook wat veel van het goede. :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:37

hier in limburg kun je via groupon of social deal wel vaker een wandeling arrangement krijgen voor niet teveel (bv koffie met vlaai na een leuke wandeling) misschien is dat wat aangezien jullie als wandel maatjes zijn begonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:18

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:46

.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:20

Zulke behulpzame mensen doen dit vaak omdat het gewoon hun aard is, en vinden een bedankje dan vaak ook compleet onnodig. Ik zou voor iets kleins gaan wat wel recht uit het hart komt