Hoe zouden jullie ten huwelijk gevraagd willen worden?
Ik heb geen plannen hoor, maar ik vind dat het wel een speciaal moment moet zijn.
Wat is jullie ideale romantische aanzoek?
Met alle poespas erop en aan natuurlijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat voor mij vaststaat is dat ik absoluut liever niet tussen een groot onbekend publiek gevraagd wil worden. Iets saampies vind ik het ideale plaatje! Valerie93 schreef:Ik wil dolgraag gevraagd worden, de manier waarop maakt mij eigenlijk niet veel uit.
Helaas wacht ik al een lange tijd en gok dat ik nog net zolang kan blijven wachten.
nu 2 jaar en 1 maand samen germie schreef:Niet. Als ik ooit ga samenwonen dan hoeft trouwen niet. Ik zie om mij heen alleen maar slechte huwelijken of huwelijken die stranden. Dan is het beter om gewoon niet getrouwd te zijn, dan kun je elkaar zo de deur wijzen en als even goede vrienden verder gaan. Er zijn zelfs mensen die 2-3 keer trouwen en telkens weer scheiden. Leer je het dan nooit denk ik?
Elisa2 schreef:germie schreef:Niet. Als ik ooit ga samenwonen dan hoeft trouwen niet. Ik zie om mij heen alleen maar slechte huwelijken of huwelijken die stranden. Dan is het beter om gewoon niet getrouwd te zijn, dan kun je elkaar zo de deur wijzen en als even goede vrienden verder gaan. Er zijn zelfs mensen die 2-3 keer trouwen en telkens weer scheiden. Leer je het dan nooit denk ik?
Ik denk dat mensen te snel trouwen en ook te snel opgeven...een relatie is en blijft een werkwoord en of je nu wel of niet getrouwd bent, je zult moeite voor elkaar moeten blijven doen. De doodsteek is volgens mij elkaar voor lief nemen.
Uiteraard zijn daar wel twee personen voor nodig..
Ik zou wel graag ooit een keer willen trouwen {maar dat mag ook na 10 jaar relatie} het is iets wat ik maar een keer in mijn leven wil doen dus ik wil wel 100% zeker zijn dat ik het met de goede doe. En de manier waarop..maakt eigenlijk niet veel uit, maar wil wel graag gevraagd worden. Ben toch wel wat conservatief daar in.