Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rex_Rolfo

Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 20:36

N.a.v. dit krantenbericht topic [LZP] Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Ben ik best benieuwd wat het domste is dat jullie ooit aan een man vrouw moesten uitleggen! :D

Het kan natuurlijk niet uitblijven, als de dames denken dat ze de heren in de zeik kunnen zetten komt er ook een opsomming van minder handige vragen / opmerkingen van het vrouwelijk geslacht :+

Dus heb jij een vriendin die zo de olie zou bijvullen? Of een andere hilarische opmerking of actie had? Laat het weten :D

Anna_98

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:42

Een vriendin van me vroeg ooit hoe lang d'r monchoutaart in de oven moest, ze zag het niet staan op de verpakking :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:43

Heel benieuwd naar de reacties hier in vergelijking met het andere topic!

Ik ben altijd heel blij met de mannen om me heen die veel van klussen weten :D
Buitenspel heb ik wel onder de knie!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:45

Oh, zal het vanavond eens aan m’n man vragen...
Ik ben van nature blonT zeg maar ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:46

Rex_Rolfo schreef:
N.a.v. dit krantenbericht topic [LZP] Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Ben ik best benieuwd wat het domste is dat jullie ooit aan een man vrouw moesten uitleggen! :D

Het kan natuurlijk niet uitblijven, als de dames denken dat ze de heren in de zeik kunnen zetten komt er ook een opsomming van minder handige vragen / opmerkingen van het vrouwelijk geslacht :+

Dus heb jij een vriendin die zo de olie zou bijvullen? Of een andere hilarische opmerking of actie had? Laat het weten :D

[ Video ]

Ken wel iemand die de ruitenwisser vloeistof in het oliereservoir had gekieperd :+ , maar die had niet zo'n schattig jurkje aan en van die hakjes :')

Moet zeggen, daar hebben wij overige vrouwen ook heel hard om gelachen. (De wegenwacht meneer denk ik nog harder)

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 20:47

annaburg schreef:
Een vriendin van me vroeg ooit hoe lang d'r monchoutaart in de oven moest, ze zag het niet staan op de verpakking :+

Eet smakelijk Y)(^) :+

Ik zal er zelf ook nog eens over nadenken, schoot me zo niets binnen toen ik de OP typte :o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:52

- Waar de escapeknop bij een internetbrowser zit.
- Waarom de waterkoker het niet deed (stekker er dus niet in)
- Dat de zon niet vanuit het noorden loopt te schijnen
uhmmm over de rest ga ik nog even denken :')

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:33

Als water kookt in een pannetje of dat dan niet kan verbranden :+

En iemand vroeg aan vriendin van mij wat voor maat ring zij had. Haar antwoord: gewoon een rondje :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:34

Een keer gezien op tv lang geleden maar nooit meer vergeten. Was een vrouw trouwens. Can t cook won t cook. Op de bbc. Dame was blond trouwens en viel onder de optie kan niet koken. Eerst moest ze vlees snijden, dat lukte al niet zo goed. Nadat de kok die hielp was bijgekomen van de slappe lach maar even uitgelegd hoe ze een mes wel moest vasthouden. _O-

Even later vlees zat in de pan een hysterische krijs helemaal in paniek := :oo ainsley help the meat is turning brown. :)) ok toen kon je bijna iedereen van de grond rapen van het lachen. Daarna is haar uitgelegd dat dat ook de bedoeling was en het principe van vlees garen.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:38

Ik moest gelijk aan deze denken :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:39

Dat maagd blijven en 9 kinderen zelf op de wereld willen zetten niet samen gaan. Meisje was 15.

Mijn oppas heb ik eens moeten uitleggen dat er echt mensen op de maan zijn geweest. Dat je kaassouffles niet eerst moet opwarmen in het vet, eruit moet halen, leeg moet prikken boven het vet en in het frituurvet nog even moet roeren...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:51

Iemand die een recept wilde volgen en in de winkel een probleem had. Ze kon nergens een mespunt peper vinden :')

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:05

Een grietje die net haar eerste autootje had.
Zij had de auto geparkeerd , loopt een kamer binnen waar een groepje mensen zit en iemand zegt :” je linkerkoplamp is stuk “.
“ oh, gets....voor of achter?”

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:10

Mijn leerling die vroeg waar de "ribbelstreep" op de snelweg tussen de rijstrook en de vluchtstrook voor was. Toen ik vertelde dat dat voor blinden is zodat ze niet uit hun rijstrook gaan was haar reactie: "oh, dat is handig"

>;)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:12

Onze badkamer volspuiten met scheerschuim en zeggen 'oh.. ik dacht dat het luchtverfrisser was''

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:19

Daar heb ik zelf nogal een handje van :+
Ik dacht een aantal jaar geleden dat mijn scooter stuk was.. Hij startte niet meer.
Vriend laten komen die 20 km verder op woonde. Stond de killswitch uit.... O:)
En zoiets had ik laatst weer... Dacht dat mijn koplamp stuk was. Dus ik met veel pijn en moeite de scooter kap open gemaakt. Komt er een vriend thuis, bleek dat de schakelaar gewoon op uit stond _O-

Zo ook met de oven. Na een half uur voorverwarmen was ie nog steeds niet warm!
'Rot ding, net nieuw, nu al stuk' -O-
Kijkt vriendin eens goed: 'moet dat lampje niet branden?'
Ohja, de stekker zat er niet in :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:20

Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:27

Iriscope schreef:
Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...

Of dat er niet in elk dorp/stad een uitvaart is :+

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:29

xTammyy schreef:
Daar heb ik zelf nogal een handje van :+
Ik dacht een aantal jaar geleden dat mijn scooter stuk was.. Hij startte niet meer.
Vriend laten komen die 20 km verder op woonde. Stond de killswitch uit.... O:)
En zoiets had ik laatst weer... Dacht dat mijn koplamp stuk was. Dus ik met veel pijn en moeite de scooter kap open gemaakt. Komt er een vriend thuis, bleek dat de schakelaar gewoon op uit stond _O-

Zo ook met de oven. Na een half uur voorverwarmen was ie nog steeds niet warm!
'Rot ding, net nieuw, nu al stuk' -O-
Kijkt vriendin eens goed: 'moet dat lampje niet branden?'
Ohja, de stekker zat er niet in :')

Die heb ik ook gehad, alleen is bij ons dat lampje dus stuk.. weet je hoe goor glutenvrij brood is als het niet afgebakken is :') En ik had haast dus heb de hele dag met een lege maag rondgelopen, want ik weigerde dat brood op te eten :') :')

BulletjeBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:34

Hahaha.. ik ben meestal zélf degene aan wie iemand iets moet uitleggen.

Ik sta in de keuken, doe een broodje in de oven. 10 minuten later kom ik terug, deur van de oven open. Beledigd aan mijn broer vragen waarom mijn broodje niet warm is... de oven stond niet aan.

Een broodje ei willen en een ei breken boven mijn broodje en vervolgens ook nog verbaasd zijn dat het ei dus vloeibaar was en niet gekookt uit de koelkast kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 02:13

Uit kunnen leggen waarom er soms een druppeltje naast de pot terecht komt.
Tsja, je weet nooit waar de straal heen gaat de eerste fractie van een seconde, daarna kan je wel corrigeren.

Er kwam wel meer begrip voor nadat vrouwlief was gaan kolven, want dan knijp je het laatste beetje er ook met de hand uit en kwam er geregeld wat melk op de raarste plaatsen terecht (raam, mijn shirt, scherm van de computer).

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 02:19

Ik lag jaren geleden eens kort in het ziekenhuis. Er kwam een vriendin op bezoek. Ze bekeek het lijstje dat aan het voeteneinde van het bed hing.
Vervolgens heb ik haar moeten uitleggen dat dat lijstje níet de prijzenlijst van de drankjes is :')

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 02:35

Dat er in een fluitje en vaasje hetzelfde bier zit.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:24

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:58

Mijn kofferbak ging steeds open tijdens het rijden, stond ik op de vluchtstrook om dat ding dicht te gooien. Ik snapte er niks van want als die dicht zat kreeg ik m zelf toch echt niet open getrokken, het was alsof die uit het slot ging. De dag dat ik zei tegen mij vader in ga de garage maar bellen hoor want ik had inmiddels de kofferbak met touwtjes vastgsknoopt en toen zei hij : heb je niet zo'n knop onder je stoel? Elke keer als ik ging tanken deed ik per ongeluk ook de kofferbak open of ik dacht hey mn tankklep is nog niet open :')