https://www.hln.be/nina/seks-relaties/v ... ~a90128be/
Ben ik best benieuwd wat het domste is dat jullie ooit aan een man moesten uitleggen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nabster schreef:Ik vind banaal een raar woord in deze en de voorbeelden soms ronduit ranzig. Nooit je bed verschonen? Bah man. Ik ging direct weer naar huis.
Hey enige wat ik wil eens heb moeten uitleggen is hoe geslachtsorganen werken. Er zijn mannen die niet weten hoe het bij henzelf van onder werkt, laat staan bij een vrouw. Heel slecht.
):
Zamora schreef:Inxs schreef:Mijn, inmiddels ex partner, wist mij te stellig vertellen waarom vrouwen zo graag paard rijden.
Zijn verklaring; omdat vrouwen een orgasme krjjgen vanwege de wrijving in/op het zadel![]()
Dat denken serieus veel mannen
_Yasmine_ schreef:Waarom het fijn is dat als je een vriendin krijgt, er een prullenbakje bij de wc in de buurt (lees handbereik) staat.. Kwam maar niet binnen?
Emmaa_ schreef:_Yasmine_ schreef:Waarom het fijn is dat als je een vriendin krijgt, er een prullenbakje bij de wc in de buurt (lees handbereik) staat.. Kwam maar niet binnen?
Haha dit moest ik ook aan mijn vriend uitleggen. Ik wou per se naar de Ikea omdat ik een prullenbakje voor in de WC wou kopen, en hij begreep maar niet waarom er zo veel haast achter zat. Tampons kunnen toch ook gewoon in de keukenprullenbak?
Mijn ergste is overigens toen ik aan mijn mannelijke huisarts in opleiding moest uitleggen dat bij een Implanon (anticonceptiestaafje in je arm) het risico dat hij door je baarmoeder zou prikken niet per se heel groot was. Hij was doodleuk z'n verhaaltje aan het houden over de risico's, waaronder dus dat.
het ging er maar niet in
Gianti schreef:Emmaa_ schreef:Haha dit moest ik ook aan mijn vriend uitleggen. Ik wou per se naar de Ikea omdat ik een prullenbakje voor in de WC wou kopen, en hij begreep maar niet waarom er zo veel haast achter zat. Tampons kunnen toch ook gewoon in de keukenprullenbak?
Mijn ergste is overigens toen ik aan mijn mannelijke huisarts in opleiding moest uitleggen dat bij een Implanon (anticonceptiestaafje in je arm) het risico dat hij door je baarmoeder zou prikken niet per se heel groot was. Hij was doodleuk z'n verhaaltje aan het houden over de risico's, waaronder dus dat.
je wil niet weten hoe vaak ik mijn mannelijke mede(geneeskunde)studenten alles rond anticonceptie heb moeten uitleggenhet ging er maar niet in
)
droversrun schreef:Hahaha mijn nichtje had ooit een scharrel en die ging ook even koken.
Hierbij volgde hij het recept keurig waarin stond; fruit de ui aan. Hierop heeft die er een banaan bij gedaan of dat goed was want hij had niets anders in huis.
Ik dacht dat ik er in bleef