Ik ben eerstejaars student Logopedie aan Hogeschool Rotterdam en heb enorme last van dat mijn rooster erg onregelmatig is. De ene week ben ik vrij op dinsdag, de andere week zit ik op dinsdag tot 6 uur 's avonds op school. Dit geldt eigenlijk voor alle dagen van de week.
Nou heb ik hiervoor ook op de universiteit gestudeerd en was er daar ten minste enige regelmaat in de roosters. De lessen die elke week terugkwamen waren bijvoorbeeld steeds op hetzelfde moment gepland.
Ik ben benieuwd hoe dit bij andere studenten-bokkers zit (aan andere scholen maar ook bij de HR, ben benieuwd of het verder ook zo onregelmatig is)
In principe was de onregelmatigheid onhandig, maar geen groot probleem. Ik werk als bijlesdocent en moet dus naast mijn eigen rooster, ook rekening houden met het rooster van mijn leerlingen. Doordat we iedere week een nieuwe afspraak moesten maken en het zelfs soms niet lukte om een gezamenlijk moment te vinden, heeft een leerling nu moeten stoppen met de bijlessen. Het heeft nu dus invloed op mijn inkomen, wat ik wel een probleem vind. Kan ik hier iets mee? We hebben al meerdere keren contact opgenomen met docenten hierover, maar zij zeggen allemaal dat het moeilijk is en er geen andere optie is...
er was echt geen peil op te trekken