Ik vroeg mij af wat jullie zoal doen met je vriend in de winter voor leuke uitjes?
Ik ben beetje inspiratieloos op het moment, of beter gezegd mijn vriend wilt zo min mogelijk buiten komen en ik wil veel buiten dingen doen
Ik hou van wandelen, de natuur en dieren en mijn vriend van gamen en auto's ( behalve in de winter dan heeft hij ook geen zin om aan de auto de werken). Ik probeer dus leuke activiteiten te vinden die we samen kunnen doen want de laatste tijd doen we niet zoveel meer samen en dat mis ik wel.
Mijn vriend wil zoveel mogelijk indoor activiteiten, sauna vindt hij niks en films kijken afentoe maar niet teveel, zwemmen vindt hij ook wel eens leuk maar ook niet teveel
Ikzelf vindt gamen wel leuk maar we hebben bijna alle games die je met 2 kunt spelen ( en die bij ons samen passen) al gehad.
Door mijn hms en fybro kan ik niet alle activiteiten zoals bv schaatsen of karten doen. Dat bezorgt mij gewoonweg teveel last.
Kerstmarkten enz vind ik heel gezellig maar hij dan weer niet. Samen steden bezoeken vinden we wel leuk maar dan moet het op zijn minst weer droog zijn natuurlijk. Musea's hebben we ook al vaker gedaan en vooral dingen over WO 2 vinden we interessant, zijn ook naar normandie op vakantie geweest daarvoor. Maar ook hier in belgie hebben we al veel musea's gehad.
Dus wie weet er leuke activiteiten voor samen te doen? Of nog wat leuke plaatjes voor te bezichtigen. Wij wonen in Belgisch limburg.
gr hanne
(die smiley is nu extra toepasselijk)
Aan de andere kant ben ik echt een winterkind. Ik hou van sneeuw, skiën, schaatsen maar hij blijft t liefst de hele dag binnen. Ik ben dus ook opzoek naar wat leuks samen! 
'Dan trek je maar meer kleding aan' is makkelijk gezegd. Genoeg dingen te doen hoor, je moet er alleen een beetje creatief voor zijn. Wat heeft hij zelf voor ideeën? Is-ie niet mee te krijgen naar een concert ofzo? En kun je niet zelf dingen ondernemen zonder hem?