Gisteren moest ik wat in de Whatsapp opzoeken van mijn moeder en toen zag ik een groep staan 1e kerstdag. Mijn moeder en schoonmoeder zitten er dus in en ik niet????....
Vaaag waarom?? Wat wil hij??
We gaan met zn alle thuis gourmetten tenminste dat wordt mij voor gehouden maar toen ik vroeg of ik al moest kijken voor vleesschalen hoefde dat niet..
We zijn 2e kerstdag 3 jaar samen en hebben een zoontje van bijna 2.
Ik zag dat er erg veel mensen zijn die dit soort topics leuk vinden om te volgen dus dacht laat ik het niet voor mezelf houden...
Weet hij dat je wel eens in zijn telefoon kijkt? Anders is het niet zo handig van hem natuurlijk hoop dat hij het niet erg vindt dat je nu 'iets' weet!
Jaaa leuk!! Weer zo’n spannend volg-topic!! Geen stille hints opgevallen?? Leuk leuk!!
Anoniem
Geplaatst: 15-12-17 10:18
Hoe ga je nu nog verbaasd reageren als er iets gebeurd op eerste kerstdag? Of hoe ga je niet teleurgesteld reageren als er niets gebeurd op eerste kerstdag? De lat ligt nu wel hoog natuurlijk!
Ik heb echt geen idee wat het kan zijn ik kijk niet in zijn telefoon haha dat heb ik nog nooit gedaan. Ik wil ook niet weten wat er in die app staat en nee nog geen stille hints ik had echt niks door tot ik t zag. Hij weet dat ik weet van de groep heus dat vond hij niet leuk maar daar is niks meer aan te veranderen gnegne
Leuk zo'n topic! Ben nu ook wel heel benieuwd naar wat je te wachten staat. 't is dat hij geen tweede kindje kan aankondigen, dus een bruiloft lijkt mij ook het meest aannemelijk? Hebben jullie het daar wel eens over, is dat iets dat er sowieso ooit nog wel zat aan te komen?
Ik kom ook volgen, vind zulke topics zoooo leuk! Hopelijk heeft hij een heel leuke verrassing voor je
Evel_Knievel
Geplaatst: 15-12-17 11:09
Aahhh spannend!! Ik volg ook moeten we een poll aanmaken? Wat zal het zijn?! Een aanzoek? Een super romantisch verrassingstripje? Mijn fantasie slaat op hol
_KellyAV
Geplaatst: 15-12-17 11:11
Ik volg ook! Het barst van zulke topics de laatste tijd, heerlijk! Ook ik dacht gelijk aan een aanzoek!