Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was gigantisch in shock, wist niet wat me overkwam. De dief probeerde zich er nog uit te praten, maar het was gewoon heterdaad ondanks dat hij de fles heel nonchalant weer in het schap plaatste. Hij is vervolgens de winkel uitgelopen. Ik heb echt even een aantal minuten stokstijf op mn plaats gestaan, om vervolgens collega's in te lichten. snorkel1986 schreef:Ja zeker
Maar werk ook in een winkel.... en het gebeurd veel kan ik je zeggen zelfs broodjes van 30 cent en ja ze hadden geld om dat gewoon tebetalen
Letsdunit schreef:Ik zag laatst iemand bij het kruitvat iets in zijn rugtas steken, hij schrok van mij dat ik het zag. Ik ben meteen op zoek gegaan naar een verkoper in de winkel maar kreeg hem achter me aan. Voelde niet echt fijn. Winkelmedewerker aangesproken, werd ik naar de volgende afgewimpelt. Toen ik eenmaal iemand gevonden had was de winkeldief natuurlijk al gevlogen.
de presentatrice noemde me ‘pienter’
daarna zag ik hangers uit haar tas steken en vroeg ik aan haar of ik het zou vasthouden voor dr zodat ze het niet in de tas hoefde te doen. Ze zei toen nee hoor, ik heb gewoon pijn aan m’n handen
daarna begon ik de kleding met hangers uit haar tas te trekken en toen is ze de winkel uitgerend. Ik was alleen en kon de winkel niet achter laten dus begon buiten te roepen en had politie gebeld. Ze hebben ze later aan de hand van camera beelden gevonden, ze zijn voor de rechtbank geweest en hebben alles terug moeten betalen
Deni11 schreef:Heb laatste een keer meegemaakt dat iemand wat stool (is dat een goede vervoeging? haha) bij de etos. Het was de cassiere die tegen iemand hard riep "Leg terug" en toen vluchtte die vrouw de winkel uit met die medewerkster erachteraan renend.
Het was daarna ongemakkelijk stil in de winkel en ik vond het geen fijne ervaring. Telkens als ik nu in een winkel ben en even rond kijk en niks koop, vind ik het erg lastig om 'normaal' de winkel uit te lopen zonder dat ik er ooit maar overna zou denken om iets mee te nemen zonder te betalen.
Ik zou het denk ik wel melden als ik het zou zien bij het personeel, maar heb het lef niet om zelf verdere stappen te ondernemen.