. Ik woon in een hofje met ongeveer vijftien rijwoningen en ben de enige 'thuiszitter'. Nu bellen dagelijks pakketbezorgers aan om alle pakjes voor de buren in ontvangst te nemen. De eerste twee dagen vond ik niet niet erg, maar nu ben ik het beu en heb de pakketbezorger gisteren en vandaag mét pakjes weggestuurd.In de hal stonden de afgelopen twee weken allemaal pakketten opgestapeld. Ben hoogzwanger, dus kan ze ook nergens anders wegzetten. Sommige buren laten het gerust een dag of vijf staan, voordat ze eens aanbellen en al die tijd staat hun rotzooi bij mij in de gang. Zelf als iets bestel via internet en ik ben niet thuis, laat ik het bezorgen bij een afhaalpunt of bij iemand die wel thuis is en die ik vooraf informeer of dat niet erg is. Vind ik wel sociaal en wil buren niet tot last zijn.
Maar wat vinden jullie? Laten jullie pakketten gerust bij jullie buren bezorgen? Nemen jullie ze wel aan en hoe gaan jullie om met buren die ze niet komen ophalen? Gaan jullie ze zelf bellen?

Andere buren geen 'problemen' mee, die komen het netjes zsm ophalen dus dat neem ik wel gewoon aan.
. Vind ik het trouwens best aso als je nooit thuis bent al je pakketten bij de buren te laten bezorgen.