Er zijn vast nog veel meer mensen hier die last hebben van uitstelgedrag en dingen op het laatste moment, of te laat regelen. Maar toch is het fijn als je dat gedaan hebt en dan mag je best trots zijn dat je dat hebt gedaan
Deel hier de dingen die je al lang gedaan had moeten hebben, maar nu pas hebt gedaan
Ik zag hier nog geen topic over. Sorry als die er wel is..dan mag er op deze uiteraard een slotje
Om met mezelf te beginnen: Hier in Wenen kan je een halfjaarkaart voor de metro/bus/tram aanschaffen voor maar 75 euro. Maar ik had dit de hele tijd niet gedaan, omdat ik op de site zag dat je dan ingeschreven moest staan in Wenen. Maar als ik hier ingeschreven sta betekent dat dat ik uitgeschreven ben ik Nederland. En dat wil ik niet vanwege de ziektekostenverzekering, auto(verzekering- en belasting), eigendom paarden etcetera. Dus heb ik het maar de hele tijd uitgesteld. En gisteren dus een dikke vette boete gekregen van 103 euro, omdat ik geen kaartje had. Lekker dom dus
Daarna even gecheckt op de site en geprobeerd zo'n kaart aan te schaffen. Was het binnen 2 minuten gepiept, en waren al die dingen waar ik bang voor was dus complete onzin. Bij mij dus beetje te laat dat ik het heb geregeld. Maar ben wel heel blij dat ik het heb gedaan 
Wie heeft er gisteren/vandaag ook eindelijk iets gedaan wat al gedaan had moeten worden?
Ben verhuisd en moet nog even een nieuwe tandarts zoeken..