Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Annet_Dottie schreef:Koper schreef:Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.
Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.
Hahah ojee dit hoor(/lees) ik dus echt niet vaak haha. Je zit gewoon thuis op de bank dan? Of ga je gewoon vroeg op bed ofzo?
Mag ik vragen wat je er precies zo aan haat?
Het is altijd weer even wachten op de lolbroek die rond half twee nog de laatste bom de lucht in keilt.
En ik wil bij mijn hond en paarden zijn. Hond wordt zijn 1e oud en nieuw en de paarden staan thuis dus die kan ik mooi in de gaten houden en extra laat nog even voeren als afleiding voor het vuurwerk.
).
Vuurwerk kijken op de Erasmusbrug en daarna naar een feest in Ahoy.
Annet_Dottie schreef:Koper schreef:Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.
Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.
Hahah ojee dit hoor(/lees) ik dus echt niet vaak haha. Je zit gewoon thuis op de bank dan? Of ga je gewoon vroeg op bed ofzo?
Mag ik vragen wat je er precies zo aan haat?
En dan gaat het ook nog eens tot een uur of 7 door, waardoor je op 1 januari helemaal naar de klote bent. Op de een of andere manier is O&N nog nooit echt gezellig geweest. Het is echt zo'n moetje. Ik ga liever 1 januari of gewoon met de kerst.
Ik ga me samen met de hond helemaal volvreten en lekker naar achterlijke tv programma's kijken. Ik kijk nooit tv, maar met O&N zijn er altijd megaveel leuke dingen op tv. Heb er nu al zin in.