Ik heb een baan geaccepteerd in Waalwijk en wil daarom naar Noord-tilburg verhuizen. Mijn paard komt ook in deze omgeving te staan.
Nu heb ik gehoord dat Noord Tilburg niet de beste kant is om te wonen. Wie kan er mij vertellen welke stukjes ik echt moet vermijden?
Zelf ben ik geen watje - ben vroeger naar school geweest in 1 van de meest beruchte wijken van Brussel. De bedoeling is echter om dit huis in de toekomst te gaan verhuren, en ik wil potentiële huurders niet afschrikken met de locatie.
Natuurlijk heb ik al wat rond gereden in Tilburg noord - ik vind het er wel allemaal netjes uitzien en snap eigenlijk niet waar de slechte naam van komt
Tilburg Noord heb ik niet superveel ervaring mee, maar heb het idee dat het meer spookverhalen zijn dan werkelijk een hele slechte wijk. Maar zo kan ik ook genoeg verhalen vertellen over andere wijken
Ik zou in de wijken net ten zuiden van de Ringbaan Noord kijken (Textielplein beter wel vermijden), dat is nog steeds vrij Noordelijk en wel volks, maar een stuk minder eng dan bijv. de Stokhasselt..