Mijn kinderen hebben (zoals veel kinderen) een verzamelwoede wat betreft knuffels, gewoon om naar te kijken en hun kamer mee op te vullen.
Af en toe word ik er knetter van en verzoek ik ze vriendelijk (en licht dwingend) er een aantal op te geven voor adoptie zodat ik de kamers weer kan poetsen en Sinterklaas weer iets nieuws kan/wil
brengen.Zo gezegd zo gedaan, opgeruimd, nu 5 vuilniszakken vol met mooie schone en leuke knuffels.
Maar dan komt er een nieuw probleem, waar laat je die krengen? Wie kan er wat met knuffels?
Ik heb de speelgoedbank aangeschreven en een doel voor babydozen, van hun kreeg ik de opmerking terug dat ze niet verlegen zitten om knuffels momenteel. Helaas. Maar weggooien vind ik ook zowat, zijn mooi, schoon en vaak nog nieuw.
Dus.....waar laten jullie knuffels? Hoe geven jullie ze een kans op adoptie om nog een kindje blij te maken? Welk goede doel kan er wat mee?
Verder zou ik adverteren op bijvoorbeeld Marktplaats of Facebook, genoeg mensen die blij worden van knuffels (voor hun kids en/of bekenden).