brede bandjes, liefst zonder beugel, voorgevormde cups. ook steun aan de zijkant, zodat de borsten niet naar de zijkant verplaatsen. kortom, een comfortabele en ondersteunden BH.
bestaat dat??
ik kocht voorheen mijn BH's bij de Hema, maar ben wat aangekomen en mijn borsten komen er nu aan de onderkant uit/BV schuift omhoog en bandjes zakken af.
dus op zoek naar iets nieuws, zoals bovenstaand omschreven.
heb dus e.e.a. besteld bij Wehkamp n.a.v. de reviews. zojuist gepast en geprobeerd:
-Magic body fashion comfort BH. zit heerlijk, maar geeft niet veel steun of vorm. boel ziet er wat troosteloos uit.
-Maidenform voorgevormde BH zonder beugel: mooie brede bandjes, maar ruimte over aan de bovenkant van de cup,sluit niet mooi aan.
-sassa voorgevormde beugelbh: sluit niet mooi aan bij de borst.
-sassa BH zonder beugel: 10x niks
- Triumph soft sensation BH zonder beugel. zit lekker, maar weinig steun aan de zijkant, dus borst aan de zijkant.
de prettigs zittende BH's uit bovenstaande rij zijn de Magic body fashion BH en de Triumph soft sensation. maar bij beide lever ik dus wel in qua ondersteuning en vorm.
graag geen tips als: naar een lingeriezaak gaan. ik wil gewoon thuis op het gemak kunnen passen en uitproberen en hoef geen gepruts aan mijn lijf in een lingerie zaak.
iemand tips voor een fijne BH met gevraagde pasvorm?
En als je het perse niet bij een lingeriezaak wil doen: steek zelf eens even tijd in het (leren) goed opmeten van jezelf, borstvormen/pasvormen etc. Scheelt een hoop passen en bestellen voor niks.