Máár, in elke relatie is natuurlijk wel iets. Er is nu iets waarvan ik denk wat moet ik ermee?
Veel vriendinnen van mij schreven vroeger in mijn vriendenboekje bij de vraag ''wat wil je later worden?'' -> ''Moeder''. Zo'n meisje ben ik niet. Ik speel niet met kinderen van anderen, ben niet zo iemand die allemaal gekke geluidjes gaat maken als je een baby ziet. Nee, dat ben ik allemaal niet

Máár ik wil niet uitsluiten dat ik ooit wel graag zelf een kindje zou willen proberen te krijgen. Het hoort bij het leven, je hebt een echt levensdoel en het groot brengen van je eigen kind is volgens mij super bijzonder (ook zwaar
). Mijn vriend legt de laatste tijd heel erg de nadruk op hoe erg hij géén kinderen wil. En dan niet in een serieus gesprek maar meer tussen neus en lippen door. Zien we ergens een kind in de stad zegt hij '' gatver, nee, ik hoef echt geen kinderen hoor''. Of als we iets op tv zien komen dat soort opmerkingen ook wel vaak. Een tijd hiervoor wel een serieuzer gesprek er over gehad en toen zij hij meer van ik weet het nog niet, nu nog niet, maar misschien ooit. Dan denk ik is dat nu ineens anders? wil je het echt niet meer? En wat als dat zo is... hoe zwaar weegt dat dan voor mij? Ik wil nu nog helemaal geen kinderen maar misschien straks wel, als hij dan nee zegt moet je eerst nog op zoek naar een nieuwe goede relatie etc.
Zijn er meerdere van wie de vriend eerst geen kinderen wilde maar nu wel? Of juist andersom? Of mensen die zijn weg gegaan bij hun partner vanwege dezelfde reden? Ben benieuwd...

) leeftijd kinderen willen.. maar goed dat is weer een andere kant op