Ik heb vanmiddag om 4 uur een gesprek met mijn huidige werkgever van mijn bijbaan (Etos), omdat zij mij een BBL plek aanbood en ik per toeval wou overstappen naar BBL. Heel fijn dus

Nu gaan we vanmiddag even alles regelen en op orde krijgen wbt info, schooldagen, wat word vergoed, werkdagen etc. Wat al duidelijk is is dat ik daar 24 uur per week ga werken, verspreid over 3 dagen. (En dan 1 dag naar school en de andere dag vrij van de werkweek)
Nu kreeg ik het rooster voor over 2 weken al doorgestuurd, hierop sta ik op een zaterdag ingepland en dat vind ik toch best apart. Ik dacht dat BBL ten eerste echt voor doordeweeks was, en daarnaast wil ik helemaal niet meer op zaterdag werken. Daarom heb ik juist voor BBL gekozen, om mijn brood doordeweeks te verdienen en in het weekend lekker vrij te hebben.
Kan iemand mij info geven hierover? Mag dat überhaupt wel? Een BBL-er op zaterdag zijn uren te laten vullen. Ik wil niet gelijk afkeurend overkomen straks, maar Zaterdag is echt een no go voor mij..
Tegenwoordig is er meer vraag dan aanbod qua werk, wees blij dat je iets hebt. 
Dan kan je ook niet zeggen 'zaterdagen/weekenden werk ik niet'. Wees blij dat het alleen de zaterdag is, en 1x in de twee weken. Ken genoeg mensen die ook zondag er nog bij moeten pakken hoor
Gewoon even dapper zijn en het aansnijden. Waar ben je bang voor?
Je kan je voorkeuren aangeven, maar ben je op zaterdag nodig, dan ga je gewoon. Maar blijkbaar verschillen we hierin qua instelling (en denkniveau