'We hebben u gemist!'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

'We hebben u gemist!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 21:04

Toen ik vandaag thuis kwam, lag er zo'n oranje briefje op mij te wachten.

"We hebben u gemist!"

En in plaats van het bij de buren af te gooien, hebben ze het naar de Post-NL locatie gebracht. Geen probleem want die is namelijk ook vlakbij, maar helaas was het al 20:00 geweest en was dat winkeltje al lang en breed dicht natuurlijk. Maar nu het probleem, ik heb echt geen flauw idee wat voor'n pakketje dit is! Ik heb wat bestellingen lopen via Aliexpress, maar ik ga er toch vanuit dat een velletje stickers of een rolletje Washi tape wel door de brievenbus past. Ik heb grotere dingen door de brievenbus ontvangen :')

Ik ga dus dood van nieuwsgierigheid hier! Er staat verder helemaal niks op het briefje, alleen waar het heen is gestuurd en een code. Die code is geen track en trace helaas. De code begint met 3SLOCA en daarna 8 cijfers. Met wat google'en blijkt dat alleen te betekenen dat het pakket niet door de brievenbust past (NEE JE MEENT HET).

Heeft er iemand enig idee of ik er nog achter kan komen wat dit is? Ik moet tot morgen middag na mijn werk wachten, dit is echt gewoon een nachtmerrie _O-

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:07

Je email doorspitten en opzoek gaan naar een verdwaalde track en trace code? :)
Ik zou hier ook ontzettend slecht tegen kunnen :')

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:09

Soms komen de kleinste dingen via Ali Express aangetekend, dus die doen ze niet door de brievenbus. Zou er vanuit gaan dat het 1 van je bestellingen is :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:10

Of iemand stuurt jou een cadeautje :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 21:11

Ik ben hier gewoon echt te nieuwsgierig voor...

In de postnl app staat ook niks. Ik heb verder echt niks besteld.

Maar zouden ze serieus een rolletje tape van 50 cent niet door de brievenbus doen? :')

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:12

Fortitude schreef:
Ik ben hier gewoon echt te nieuwsgierig voor...

In de postnl app staat ook niks. Ik heb verder echt niks besteld.

Maar zouden ze serieus een rolletje tape van 50 cent niet door de brievenbus doen? :')

Ja hoor, heb ik weleens gehad bij een haarfrutseltje van een euro. Moest ik ervoor tekenen :')

Suuszels

Re: 'We hebben u gemist!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:15

Mijn screenprotector paste ook niet door de brievenbus ;)
Maar voor sommige moet je inderdaad tekenen, ook soms voor dingen van 1 euro ofzo.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:18

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:21

Hoeveel geld kost het vermoedelijke product? Voor zover ik weet is het bij een waarde vanaf ongeveer 20 euro de invoerkosten/douane die ook nog betaald moet worden.

Veel sterkte met wachten! Het is al lastig als je weet wat het is :')

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 21:37

JPitty schreef:
https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken Hier kun je die 3s code invoeren en kijken wat hij dan zegt.

Ja dat werkt dus niet -O-

Ik doe net de choquerende ontdekking dat ik om 17:00 een afspraak met de hoefsmid voor 2 paarden heb. Dus ik moet uit het werk door. De winkel sluit om 18:00. Neeeeeeee ;(

Ik voel me nu net zo'n boek van Hoe Overleef Ik...

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:51

Mijn hoefsmid is in een kwartiertje klaar.... maar anders bel je toch even naar de winkel of ze willen kijken wie de afzender is omdat je niets hebt besteld.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:55

har166 schreef:
Mijn hoefsmid is in een kwartiertje klaar.... maar anders bel je toch even naar de winkel of ze willen kijken wie de afzender is omdat je niets hebt besteld.

Ja dat is bij alleen bekappen...
En hoefsmeden hebben geloof ik vaak ook geen horloge waardoor ze nog wel eens wat te laat zijn.

Hier in de regio in ieder geval

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:01

Ik had dat een paar weken terug ook. Bleek het een aangetekende brief van Pon te zijn. Of we nog even met onze auto langs de dealer wilde gaan om de sjoemelsoftware te laten verwijderen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:05

Had ik laatst ook, toen bleek het een aangetekende brief voor een terugroepactie van mijn auto :+ Ik moest toen ook tot na het weekend wachten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:06

Dorus schreef:
Ik had dat een paar weken terug ook. Bleek het een aangetekende brief van Pon te zijn. Of we nog even met onze auto langs de dealer wilde gaan om de sjoemelsoftware te laten verwijderen -O-

Haha, precies die had ik ook :+

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:08

De 3s code is geen pakketje van Ali express dat heeft een andere code. Dus dat kun je alvast uitsluiten, al word je nu natuurlijk nog nieuwsgieriger wat het dan wel is :+

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:15

Ik bezorg post, en het verbaast mij dat toch echt een heel groot deel van Alieexpres niet door de brievenbus past. Vaak zijn het kleine dingen maar een dikkere verpakking. Of iets kleins met rare uitsteeksels waardoor die toch niet door de brievenbus past.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:28

Het zou wel een anticlimax zijn als het toch dat rolletje tape is :') we verwachten op z'n minste een cadeau van een geheime aanbidder :))

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:41

Ik weet niet hoelaat je moet beginnen met werk, maar misschien nog voor je werk nog gaan? Ik zou echt niet meer kunnen slapen van nieuwsgierigheid, lol

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:52

Ik had dat een paar weken terug! Ik had geen idee wat het was :O Bleek dat ik een cadeautje had gekregen van tijdschrift waar ik ben lid :D Ik had een prijs gewonnen. (Nou ja, mijn man had stiekem puzzel in mijn tijdschrift opgelost en ingestuurd, en was dat daarna weer vergeten :Y) Maar tijdschrift staat op mijn naam dus ze hadden het pakketje naar mijn naam gestuurd := )

Dus misschien heb je wat gewonnen :+

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:56

Ik kreeg een keer op 5 december zo'n briefje in de bus. Ik verwachtte stiekem een sinterklaaskadootje en ging het pakket met een big smile ophalen. Bleek het een jaarlijkse standaard zending filters voor de mechanische ventilatie te zijn... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:02

Woon je daar alleen? Misschien een bestelling van iemand anders in huis?
Of staat er een naam op t briefje?

Pferdchen :') :') :(:)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 23:06

Marrie_L schreef:
Het zou wel een anticlimax zijn als het toch dat rolletje tape is :') we verwachten op z'n minste een cadeau van een geheime aanbidder :))

_O-
Ik ga stuk om wat sommige mensen aan gekke pakketjes kregen. Filters voor de mechanische ventilatie, haha.

Ik ga thuis weg om 7 uur in de ochtend, voor het werk red ik dus niet. Smid doet 2 paarden die op blote voeten staan, maar deze afspraak is er tussendoor gepropt omdat hij mijn afspraak van dinsdag last minute heeft afgezegd ivm de hitte. Ik vermoed dus dat hij er niet optijd gaat zijn. En voor ik dan weer bij de winkel ben, ben ik denk ik wel te laat haha.

Zit ik me hier op te winden, is het straks de een of de andere stomme brief. Misschien wordt ik wel ontslagen, dan kan ik in ieder geval in vervolg mijn pakketjes gewoon aanpakken! :')

(EDIT) ik woon samen maar vriend is voor werk in buitenland dus die kan het ook niet ophalen. Bezorger heeft met een pen mijn voornaam op het briefje gezet. Ik heb nogal een aparte naam dus zeker weten voor mij. Ok fair enough mijn naam stond verkeerd geschreven, maar ik ben er vrij zeker van dat het dus voor mij is :)
Laatst bijgewerkt door Fortitude op 31-08-17 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:07

Kan natuurlijk ook nog een laatste manier zijn van een bedrijf om contact met je te krijgen als je een rekening niet betaald hebt. Dat zou pas een domper zijn! Maar ts ik hoop van harte voor je dat het iets leuks is!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 23:10

Mloui schreef:
Kan natuurlijk ook nog een laatste manier zijn van een bedrijf om contact met je te krijgen als je een rekening niet betaald hebt. Dat zou pas een domper zijn! Maar ts ik hoop van harte voor je dat het iets leuks is!

Ik betaal altijd met een soort STRAKS BEN IK TE LAAT achtige angst meteen alle rekeningen, dus dat hoop ik toch niet :wow:

Ik weet hoe vervelend het is als iemand niet betaald, ik ben onder andere degene die dan moet gaan bellen namelijk _O-