Corrigerend ondergoed, welk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Corrigerend ondergoed, welk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 20:54

Ik lees op Bokt regelmatig dat mensen zweren bij corrigerend ondergoed. Welk merk is jullie favoriet?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:03

Merk is een beetje persoonlijk (en budgetgebonden), maar als je het mij vraagt gaat er niets boven een body. Ondergoed rolt omlaag, hemdjes omhoog... een body zit altijd goed _/-\o_

Ik heb die van de Hema, en daar ben ik best tevreden mee. Een volgende wordt eentje van Magic, die zijn nog wat steviger geloof ik en hebben haakjes in het kruis in plaats van drukknoopjes.

_mexx_lady_

Re: Corrigerend ondergoed, welk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:04

Ik volg dit even!

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:06

Ik vind die 'hoge onderbroeken' altijd erg fijn. Doordat de bovenkant in het smalste deel van mijn taille zit rolt hij niet af. Corrigeert de delen die ik gecorrigeerd wil hebben, zonder dat ik een hele body aan moet die onhandig is qua uittrekken etc. Heb ze gewoon van de honkemuller.

Overigens heb ik ook een corrigerende panty, van falke vgm. Die is echt pure magie voor je derriere. En zit ook tot in je taille, echt een fantastische uitvinding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:07

Ik heb zo'n body van Sloggi! Even kijken of hij nog ergens te vinden is. Had 'm tijdens m'n zwangerschap niet nodig. _O-

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:20

Ik volg. Elke onderbroek zorgt voor een muffintop, echt frustrerend }> . Hoef niet perse strak corrigerend ondergoed, maa wel met een hoge taille, zo tot mijn ribben.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:27

Ik vind die naadloze van Zeeman heel erg fijn!

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:30

Corrigerende hemdjes en leggings van action. In de juiste maat blijft het super zitten. Het aantrekken is even geduld hebben en wurmen, maar dan zit het ook echt super.
De (licht) ondersteunende panty's van Hema trek ik tot net onder m'n bh op en dat trekt werkelijk alles glad, maar plet je billen niet.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:33

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:35

Wat goed dit topic! Ik.zoek iets voor onder een avondjurk die niet echt aansluitend is maar toch snel kan tekenen en dat zou niet fijn zijn op de bruiloft van mijn dochter! Ik wil ook weer niet dat het aanvoelt als een harnas :=
Weet dat er ooit iemand zoiets aanhad dat ik dacht, toen ik haar aanraakte, wat heeft zij nou aan :roll:
Ik ben een stevige vrouw dus de keuze zal moeilijk worden dus alle advies is welkom!

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:37

Ik heb er nu van hema, die blijven redelijk zitten, maar de stevige vind ik bijna claustrofobisch. Soms blij dat ik ze 's avonds af kan stropen. Je hebt er ook minder stevige, die zitten gewoon lekker.
Action wil ik ook wel eens kijken, goed voor de portemonnee

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:48

black_kelpie schreef:
Renee_S schreef:
Ff gezocht: deze heb ik vgm. Ideaal tegen dat muffin top effect :p

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-cor ... 10062.html

Het ligt aan de vorm van je lijf of dat blijft zitten of niet. Ik heb ze ook zo hoog, maar ik blijf aan het omhooghijsen :=

Jaa dat kan ik me goed voorstellen :P ik heb wel echt een zandloper figuur maar heb het bekende zwembandje en klein buikje. wat zeker in lage broeken of een strakke jurk bv opvalt. Dan vind ik zo'n broekje ideaal om daar alles strak te houden :P

Ik heb m btw wel in string variant, om dat "4-billen" effect te voorkomen haha
Laatst bijgewerkt door Renee_S op 28-08-17 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:48

Die van Anna Rolfi van de kruidvat. Die broekjes zijn ideaal!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:50

Puppetje schreef:

deze inderdaad! Heb er inmiddels verschillende van en ze blijven erg goed zitten!
Zelfs onder wat kortere jurkjes heb ik ze aan, de pijpjes zakken ook niet af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:51

Puppetje schreef:

Die geven mij dus juist enorme muffintop, omdat ze bij mij niet hoog genoeg komen. Het stopt in of net onder m'n taille en dus.... Blub!

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:56

Hannemarie schreef:
Puppetje schreef:

deze inderdaad! Heb er inmiddels verschillende van en ze blijven erg goed zitten!
Zelfs onder wat kortere jurkjes heb ik ze aan, de pijpjes zakken ook niet af.

Ik ben ook helemaal weg van deze! Zitten ook lekker hoog! Ik pak vaak wel een maat groter zodat het niet te strak zit en afknelt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 22:53

Broekjes tot in de taille met pijpjes van h&M! Wel opletten dat je prettig materiaal hebt, ze verkopen verschillende stoffen.

En ik heb een onderrok van Hunkemöller, van taille tot net boven de knie, die is echt geweldig.
Onderjurkjes heb ik verschillende, maar die kruipen allemaal omhoog.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:18

Ik zweer bij de hemdjes van miss Etam. Die blijven erg goed zitten. Neem ze een volle maat kleiner, dan zitten ze perfect en raak je ieder ongewenst rolletje kwijt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:19

De beste zijn altijd nog de echte Spanx :j Ik heb hem tot net onder de buste en met pijpjes. Strijkt alles mooi glad, laat geen randen achter, kruipt niet omhoog en rolt ook niet omlaag.

Hou er met het kopen rekening mee dat je ook nog normaal naar het toilet wilt kunnen! Je ziet ze ook vaak met schouderbandjes, maar dan moet je je dus bijna helemaal uitkleden wil je naar de wc gaan ;)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:00

Ik denk dat dit echt super persoonlijk is en hoe je bent gebouwd.

Denk dat je eerst moet beslissen of je gaat voor een hemdje, hoge slip of een hele body. En dan zou ik ze in de winkel even voelen of de stof je bevalt.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:04

Liselot schreef:
Hou er met het kopen rekening mee dat je ook nog normaal naar het toilet wilt kunnen! Je ziet ze ook vaak met schouderbandjes, maar dan moet je je dus bijna helemaal uitkleden wil je naar de wc gaan ;)

Die van de Hema hebben idd schouderbandjes maar ook drukknoopjes van onderen.
Voelt een beetje alsof je een rompertje bij jezelf aanknoopt, maar inderdaad wel erg praktisch bij het toilletteren.

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:08

Ik volg ook even. Hoor ook veel goede ervaringen over de Sloggi Slip Control maxi.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:39

Liselot schreef:
De beste zijn altijd nog de echte Spanx :j Ik heb hem tot net onder de buste en met pijpjes. Strijkt alles mooi glad, laat geen randen achter, kruipt niet omhoog en rolt ook niet omlaag.

Spanx is fantastisch :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 10:56

Ik vind de pijpjes niet perse noodzakelijk al is het natuurlijk wel fijn tegen schurende dijen. Maar ik heb vooral een appelfiguur, dus ik zoek iets wat mn buikje in toom houdt. Zal eens kijken bij de genoemde opties.