Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dieseltje schreef:Op vakantie aan hetbwatervzag mijn dochter een grote opblaashare eenhoorn-luchtje. Ze kon haar ogen er niet vanaf houden.
Nu hoorde ik via via dat wieringen voor 12 euro te koop zijn of waren bij de Prima. Meteen gebeld naar vestiging Venlo en online gekeken maar kan ze niet vinden.
Wie kan en wil er voor mij kijken? Uiteraard betaal ik de aankoop en het verzenden, ze zou er heel blij mee zijn!
Mijn dank is groot!
zou het allemaal een stuk duidelijker maken

Winged schreef:
maar liggen gewoon in de winkel
), wat een herrie. Nu bellen is geen optie. Bedankt voor de tips in ieder geval, ze heeft al jaren een groot zwak voor eenhoorns....
Cerilene_ schreef:Ze gaan overal erg snel. Ik heb hem bij Xenos gekocht. Omdat dat filiaal vernieuwd was zat op alles 20% korting, dus hij was 20 euro.
Hou er rekening mee dat die dingen echt enorm, belachelijk groot zijn. Wij hebben hem 1 keer opgeblazen om te bekijken, maar verder is dat veel te veel gedoe.
Ik zou liever een kleinere hebben. Weet iemand of die ook bestaan? Mijn dochter vind hem wel helemaal gaaf namelijk en vraagt er vaak om. Dan kan ik die grote wegdoen en zeggen dat hij gekrompen is...
Ik heb ze alleen zo groot gezien, of meteen als babyzwemband of bekerhouder, maar niets ertussenin.
Annet_Dottie schreef:Ik heb ze hier inderdaad gezien bij de primark, wel al zo'n 2 week geleden maar ik kan morgen of overmorgen best even langs rijden en kijken voor je (woon in Groningen primark is hier om de hoek). Inderdaad voor 12 euro!