Volgende week ben ik jarig en mijn vriend zat al maanden op te scheppen dat hij het beste cadeau ooit voor me had. Nou is mijn vriend de meester der verrassingen (de laatste keer dat hij een verrassing had, vroeg hij me ten huwelijk op een strand in Florida waar ik ben opgegroeid) dus ik geloof hem graag

Morgen is het nog exact een jaar voor we gaan trouwen, en hij had al gezegd dat hij voor die avond iets gepland had. Yay, leuk! Maar ik moest morgen en zaterdag werken, dus ik gokte dat we gewoon even een dagje naar zee zouden gaan zondag.
Alleen... maakte hij me vanochtend wakker met de boodschap dat hij met mijn baas en collega's geregeld heeft dat ik morgen en zaterdag vrij heb
Hij heeft inmiddels ook al laten vallen dat we met het vliegtuig gaan en hij het pas morgenvroeg op de luchthaven vertelt. Ik heb dus nog 13 uren in spanning te gaan voor ik het weet 
Maar het meest frustrerende: letterlijk ie-de-reen in mijn omgeving weet wél waar we heen gaan. Mijn vriendinnen, mijn collega's, mijn baas, en mijn ouders bij wie we vanavond slapen omdat ze dichtbij de luchthaven wonen.
Hij wil verder ook geen tips geven behalve 'je gaat het geweldig vinden' en 'we hebben er het laatste halfjaar over gepraat.'
Help mij
spannend. Succes met volhouden en vissen. Ik kan daar dus zooo niet tegen
gaan snuffelen in wat er is ingepakt aan spullen?

Mijn baan is events organiseren, en mijn baas zat al wekenlang te zeuren over het event van zaterdag. Wat raar is, want hij is helemaal geen micromanager en normaal doe ik m'n eigen ding gewoon. Blijkt dat dat dus komt omdat mijn baas in mijn plaats het evenement van zaterdag komt opvolgen
Super leuke jongen zo te horen, die zoiets onderneemt en zo romantisch is. Ik ben super benieuwd waar je heen gaat TS! Maar als hij je ten huwelijk heeft gevraagd op een strand in Florida, dan denk ik dat dit ook wel goedkomt