De baan lijkt me leuk omdat het bij een grote multinational is en het bedrijf werkt ook internationaal, dus veel reizen tussen diverse projecten
Ik ken het bedrijf via een kennis en hij is altijd vol lof en tipte me ook over deze functie in mijn vakgebied. Voordelen zijn voor mij ook dat de salarissen een stuk hoger liggen en dit bedrijf biedt veel qua begeleiding en scholing.Verder heb ik nog geen idee wat de mogelijkheden zijn voor thuiswerken en hoe het reiskosten technisch zou gaan, maar heb zelf het idee om het deels met overnachtingen in de buurt en deels met thuiswerken op te lossen. 5 dagen op en neer is toch geen optie.
So far moet ik dus nog solliciteren, maar wel handig om eerst na te denken of het wel echt gaat werken..
Wat is jullie ervaring met een stap als deze?
Maar ik zou toch wel rekenen op 2.5uur enkele reis, 5 uur per dag, dan ben je alleen al minimaal 13h per dag voor je werk weg. Persoonlijk zou ik dat niet lang leuk vinden.
Met nachtdiensten bleef ik daar meestal slapen overdag. Heb een periode een kamer daar gehad zodat ik ter plekke kon blijven slapen, maar dat beviel me niet zo. Dan zat ik liever in de auto
verhuizen zou op termijn een optie zijn, maar dat ga je natuurlijk niet al na een paar weken doen.