Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnneJ1995 schreef:Weet je zeker dat het van de riem komt? Ik heb namelijk ook al-tijd van die kleine gaatjes onderin m'n shirts, maar draag eigenlijk geen riemen. Ook ligt het er niet aan of ik m'n shirt in of over m'n broek draag.. t blijft voor mij een groot mysterie.
fjordjes schreef:AnneJ1995 schreef:Weet je zeker dat het van de riem komt? Ik heb namelijk ook al-tijd van die kleine gaatjes onderin m'n shirts, maar draag eigenlijk geen riemen. Ook ligt het er niet aan of ik m'n shirt in of over m'n broek draag.. t blijft voor mij een groot mysterie.
Ja dat weet ik zeker want nu ik geen riem draag hebben mijn nieuwe shirts geen gaatjes. Zit ook precies op die hoogte.
ilaan schreef:SuperAssie schreef:Een beltbuckle
Je hebt ze heel eenvoudig of meer in de westernstijl die opzichtiger zijn. Ik vind het ideaal en ziet er ook stoer uit!
Ligt eraan welke, heb deze maar bij goedkope shirts krijg ik hier ook wel gaatjes van..
[ [url=m/TGR015.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik vond het er nog best stoer uitzien en kreeg nog complimenten over ook
fjordjes schreef:AnneJ1995 schreef:Weet je zeker dat het van de riem komt? Ik heb namelijk ook al-tijd van die kleine gaatjes onderin m'n shirts, maar draag eigenlijk geen riemen. Ook ligt het er niet aan of ik m'n shirt in of over m'n broek draag.. t blijft voor mij een groot mysterie.
Ja dat weet ik zeker want nu ik geen riem draag hebben mijn nieuwe shirts geen gaatjes. Zit ook precies op die hoogte.