Rot en onbeantwoord gevoel na aantal leuke dates...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AmazingGirl

Rot en onbeantwoord gevoel na aantal leuke dates...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:13

Hoi!

Dit is weer zo'n typisch onzeker date topic, maar ik moet het gewoon echt even van me af schrijven en heb denk ik van mensen die er wat verder van af staan een schop onder m'n kont nodig. Dat ik deze situatie zeer waarschijnlijk los moet laten, maar diep van binnen kan en wil ik dit (nog) niet.
Het zal een lang verhaal worden, respect voor degenen die het helemaal lezen _/-\o_

Ik heb in februari vorig jaar via internet contact gekregen met een man via tinder ( jep tinder, I know).
Gekletst via tinder, daarna vrij snel nummers uitgewisseld en ook even geappt. Dat is eigenlijk toen van beide kanten een beetje doodgebloed.
Tot we in december vorig jaar ineens weer een match waren op tinder. Zo is het contact weer tot stand gekomen en toen vrij snel daarna ook een date gehad.
Dit was de eerste keer dat ik gelijk zoiets had van: ja, ik vind hem leuker dan alle andere mannen die ik ontmoet heb. Bij hem stond ik ook echt open voor een tweede date.
Die is er ook gekomen, en daarna volgden meerdere dates.

Helaas vertrok hij begin maart voor 4 maanden naar het buitenland i.v.m. werk. En ik baalde op dat moment eigenlijk al heel erg hoe het toen gelopen is.
We hadden een date staan een paar dagen voor hij zou vertrekken. Deze heeft hij op de dag zelf ( en nog redelijk laat op de dag ook ) afgezegd. Had iets te maken met werk en de verplaatsing naar het buitenland. Hij kwam daarna zelf niet met een voorstel tot een eventueel andere datum.
Ik heb toen nog een voorstel gedaan en hij heeft dat gewoon genegeerd. Nooit een reactie op gegeven.
Heb hem op de dag van vertrek nog een fijne vlucht en veel succes gewenst en ook daar heb ik geen reactie opgekregen.

Ik voelde me daar echt rot over en vond het gewoon niet netjes. Probeerde allerlei scenario's te bedenken waarom hij dat zou doen. Want ik geef heel eerlijk toe dat ik hem inmiddels echt al heel erg leuk vond.
Heb na een tijdje ( zonder enig contact vanuit hem ) zijn telefoonnummer verwijderd, omdat ik niet wilde dat ik hem zou gaan appen als ik bijvoorbeeld dronken of onzeker was. Dat gunde ik hem niet.

Out of the blue kreeg ik toen ineens via snapchat allemaal foto's. Steeds vaker. Heb het heel lang volgehouden om daar niet op te reageren omdat ik nog steeds boos op hem was. Maar uiteindelijk heb ik in een zwak moment wel op een foto gereageerd en toen is ( misschien tegen beter weten in) het contact weer op gang gekomen. Heb wel bewust een beetje afstand bewaart.
Toch gedurende de 2 laatste maanden dat hij in het buitenland zat best wat contact gehad. Leuke gesprekken. Dat hij me toch wel weer heel graag wilde zien als hij terug was.

Eenmaal terug in Nederland na een week weer afgesproken, voelde goed en het was fijn. Vorige week deed hij een voorstel of ik woensdagavond (gisteravond dus) weer tijd en zin had om iets af te spreken. Ik gezegd dat me dat leuk leek en heb toen voorgesteld of 20.00 uur voor hem uitkwam.
En dat is het laatste wat ik heb gehoord. Hij heeft m'n berichten gelezen maar niet gereageerd. Ik heb hem uiteraard dinsdagavond nog een berichtje gestuurd om de date te bevestigen. Ook daar geen reactie op. In feite heeft ie me dus laten zitten (alweer).

Oke wat wil ik met dit bericht bereiken? Ik weet het niet... Ik denk dat ik er het meest mee zit dat ik het niet snap. We hebben altijd hele open en eerlijke gesprekken ( althans dat denk ik dan). We hebben lol samen. Ik snap niet dat je iemand na zo'n aantal dates gewoon negeert en niet even netjes kan afzeggen... wat de reden ook is.
En ik weet ergens dat het waarschijnlijk gewoon een gevalletje he's just not that into you is.
Maar aan de andere kant zegt m'n gevoel dat er wel meer is.
Met andere woorden, ik wil het eigenlijk nog niet "opgeven" maar ik wil ook m'n eigenwaarde behouden. Ik zit gewoon een beetje in dubio....

Kom maar met die schoppen onder m'n kont :o

Celiien

Re: Rot en onbeantwoord gevoel na aantal leuke dates...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:16

heel simpel:
he's just not that into you..

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:18

Ik weet het inderdaad ook wel... maar ik snap niet dat iemand een paar dagen daarvoor zich heel anders gedraagt en dan ook nog niet het lef hebben om netjes even te berichten dat je er vanaf ziet. Dat lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:19

Ik zou het gewoon tegen hem zeggen. Ik zou vragen: Luister eens, wil je eigenlijk nog wel afspreken? Want je laat ineens niets meer van je horen. Ik voel me daar niet prettig bij. Ik zou je graag beter willen leren kennen maar niet als het op deze manier moet.

Klaar.... :D

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:20

Sorry dat ben ik vergeten te vermelden, dat heb ik uiteraard wel gedaan! Maar ook daar krijg ik gewoonweg geen reactie op. Best laf eigenlijk... :j

En dan nog die kerel leuk vinden,, ik snap mezelf soms echt niet :')
Laatst bijgewerkt door AmazingGirl op 13-07-17 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:20

En waarom vind je hem precies zo leuk als hij je zo behandelt??

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:21

Bellen en vragen waarom. Ik denk dat dat het enige is wat je op dit moment kan helpen. Met zijn antwoord kun je dan doen wat je wilt en vervolgens een beslissing maken. Nu blijf je met te veel vragen zitten denk ik.

Spoiler:
En in het achterhoofd houden dat het een man is :+

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:23

Sorry, maar ik vind het echt niet nodig om excuses voor die mannen te bedenken. "omdat het een man is?" |o
Laat hem los TS, jij verdient beter. Als een vent je wil dan weet je dat, dan zit hij de hele dag achter je aan en laat hij je niet met rust.

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:23

@Goof... dat snap ik ook niet van mezelf... ik durf echt wel te zeggen dat ik redelijk nuchter ben. Kan goed alleen zijn, het is niet dat ik perse op zoek ben naar aandacht of een relatie o.i.d.
Maar ondanks z'n gedrag maakt hij iets in me los... en ik kan daarbij dat negeer gedrag wat ie nu vertoont niet rijmen met hoe hij "in real life" is...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:24

Oh maar als je daar geen reactie op krijgt dan zou ik hem laten gaan. Dan zijn jouw gevoelens niet belangrijk voor hem blijkbaar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:25

Oh heb je dat al gezegd/gevraagd? En daar reageert hij ook niet op?
Dan zou ik hem nog 1 bericht sturen: Dat hij geen contact meer met jou op hoeft te nemen want dat je niet op dit soort verstandhouding zit te wachten.
Next.

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:26

Ja,, ik weet het. Misschien is het ook wel dat dit de eerste keer sinds ik weer aan het daten ben echt iets meer voelde voor een man... en hecht ik daar nu veel te veel waarde aan

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:28

schirocco24 schreef:
Sorry, maar ik vind het echt niet nodig om excuses voor die mannen te bedenken. "omdat het een man is?" |o
Laat hem los TS, jij verdient beter. Als een vent je wil dan weet je dat, dan zit hij de hele dag achter je aan en laat hij je niet met rust.

Mannen zijn en werken nou eenmaal echt anders dan vrouwen. Dat is niet per se een excuses voor deze man. Daarbij staat het ook in een spoiler en met een redelijk gekscherende smiley, maar dat terzijde.

Ik denk dat het moeilijk is voor TS om gewoon ineens te stoppen met deze man. Als ze antwoorden heeft op haar vragen, kan ze het beter achter zich laten (als hij bullsh*t vertelt) of beter begrijpen waarom hij niet reageert.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:29

Dat gevoel komt bij een ander wel weer. Het is doodzonde om tijd en energie ia deze kerel te steken. Iemand die zo is is het niet waard.
Er lopen leukere en betere mannen rond.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:30

AmazingGirl schreef:
Ja,, ik weet het. Misschien is het ook wel dat dit de eerste keer sinds ik weer aan het daten ben echt iets meer voelde voor een man... en hecht ik daar nu veel te veel waarde aan

Ik zou woensdag gaan, kijken of het gevoel nog zo is en zo ja hem op de man af vragen waarom hij niet reageert en zeggen dat het je erg onzeker maakt.

Dan hoor en merk je snel genoeg of hij gewoon zo is en niet van het appen en reageren is of dat hij het wel best vind en dat je beter er mee kan ophouden qua daten.

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 16:35

MarliesV, die date zou dus eigenlijk gisteravond plaatsvinden... maar nooit een reactie gehad op mijn vraag hoe laat we af zouden spreken en hij is dus ook niet op komen dagen...
Had ik ook niet verwacht aangezien hij niet reageerde, dus ik heb niet als een dood musje op m zitten wachten hoor ;)

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:37

Komt bij mij over alsof hij meerdere hengeltjes uit heeft staan. Heeft hij even geen vangst, dan zoekt hij weer contact, maar zodra hij een ander aan de haak heeft geslagen hoor je niets meer. Ik kan het fout hebben hoor, maar bij mij gaan bij dit soort gedrag een aantal belletjes rinkelen. Wat je wilt doen ligt eraan of je wilt wachten tot hij jou weer interressant genoeg vindt of dat je zoiets hebt van; :evaw: er zijn meer vissen in de zee!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:45

Er bestaan natuurlijk verschillende manieren van iemand leuk vinden. Blijkbaar vindt hij jou op een andere manier leuk dan jij hem. Aan jezelf de keus wat je daarmee wilt. :)

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:47

Toevallig zag ik dit topic net ook op het Vivaforum. (Ja, ik heb vakantie en het Vivaforum is mijn guilty pleasure. :+) Ik sluit me aan bij de vorige reacties.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:48

Bel hem of zoek hem op in real life, stel hem de vraag waarom die elke keer zijn afspraak niet nakomt.

Geen antwoord? Doeeeeeei! Er zijn zoveel meer jongens op de wereld :D

(ps. Tinder is niet altijd slecht hoor. Ik heb de ''mijne'' ook via Tinder leren kennen haha :o )

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:49

Littera schreef:
(Ja, ik heb vakantie en het Vivaforum is mijn guilty pleasure. :+)

Het ís dat je vakantie hebt. Anders hadden we een hulp topic voor je moeten openen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:57

Hij is helemaal niet leuk, het is n zak hooi (netjes gezegd he) O:)
Hij wilde denk ik afspreken met n ander doel dan jij.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:01

VivaLaVida schreef:

Zoals ik al zei: er zijn verschillende manieren om iemand leuk te vinden. Daar is helemaal niets mis mee en daar is tinder óók voor. Het is wel handig als beide partijen van elkaars wensen op de hoogte zijn.

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:03

VivaLaVida schreef:

Je drukt je netjes uit haha :D
Ik ben mijns inziens duidelijk geweest over mijn intenties... dat heb ik aangegeven nadat hij me de eerste keer ging negeren.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:04

Gezien het al vaker gebeurt is dat hij je negeert zegt dat toch wel dat er niet meer in zit. Jammer maar helaas. Als ik het lees zie ik toch iemand die gewoon iemand nodig heeft en niet zozeer dat hij jouw wil. Maar gewoon wanneer het hem uitkomt en als er wat anders voorbij komt daar mee verder gaat en heeft hij dan niets komt hij weer terug. Dat moet je niet willen zeker niet omdat jij wel meer voelt voor hem. Dan maak je het jezelf onnodig lastig om contact te blijven houden. Gewoon nummer weg en geen reacties geven mocht hij in de toekomst je ineens weer iemand nodig hebben.