Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
J0anieke schreef:Ik zeg doen. Door deze instructrice ga je twijfelen, terwijl je gewoon alle tijd nodig hebt voor je studie en andere dingen.
Ik zit momenteel in mijn afstudeerjaar. Afstudeerstage heb ik gehaald, ik hoef enkel nog 2 tentamens. De stress die mee komt met het afstuderen is echt niet fijn, ookal kun je met paardrijden die stress er redelijk uitrijden, je stapt er wel mee in het zadel. En dan ook nog wedstrijden rijden met hard trainen? Mij niet gezien!
het is nou niet alsof je moet kiezen tussen je paard weg doen of je studie niet halen. __Sannne schreef:Ik snap het nut van dit topic niet zo goed? Er is hier echt niemand die gaat zeggen van: "nee joh, laat die studie lekker en ga vol wedstrijden rijden want je instructrice vindt dat zo leuk"Tuurlijk gaat je studie voor, met een x aantal maanden ben je klaar en dan komen dan die wedstrijden wel weer.
Vind de titel van je topic nogal sensatie zoekendhet is nou niet alsof je moet kiezen tussen je paard weg doen of je studie niet halen.