Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cinderella schreef:Je bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor een adreswijziging.
Handige tip voor de toekomst: de verhuisservice van PostNL. Dan sturen ze enkele maanden al je post van het oude adres door naar het nieuwe adres.

iirrssjjee schreef:Cinderella schreef:Je bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor een adreswijziging.
Handige tip voor de toekomst: de verhuisservice van PostNL. Dan sturen ze enkele maanden al je post van het oude adres door naar het nieuwe adres.
Ik weet die verhuisservice inderdaad. Maar die is godsgruwelijk duur... Bij de tandarts en mijn verzekering is mijn adreswijziging in goede orde ontvangen, alleen niet bij het bedrijf die de rekeningen van de tandarts doorstuurt....
iirrssjjee schreef:Cinderella schreef:Je bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor een adreswijziging.
Ik weet die verhuisservice inderdaad. Maar die is godsgruwelijk duur... Bij de tandarts en mijn verzekering is mijn adreswijziging in goede orde ontvangen, alleen niet bij het bedrijf die de rekeningen van de tandarts doorstuurt....
MarChak schreef:Bovendien, gebeld worden waarbij een bandje wordt afgedraaid met jouw gegevens, en of je maar direct geld wil overmaken klinkt ook wel vreemd. Heb je wel een factuur gezien? Want iets betalen zonder een factuur is ook niet echt slim.
purny schreef:Waarom moet het zo normaal zijn dat de nieuwe bewoners voor jouw post verantwoordelijk moeten zijn? Als je gewoon van te voren had doorgegeven dat je per die datum op je nieuwe adres woont was er niks aan de hand geweest. Ik vind het dus een eigen schuld dikke bult kwestie
Lithya schreef:Jullie hebben 15 maart de sleutels in moeten leveren, maar per wanneer heeft de gemeente de adreswijziging doorgevoerd? Zowel de tandarts, als een factoringbedrijf gebruiken het adres dat bekend is bij de gemeente. Wanneer ik hoor dat alle herinneringen ook naar het oude adres zijn gegaan, krijg ik het gevoel dat daar wat mis is gegaan.
Polly schreef:heeft ze dus gedaan, de tandarts heeft alleen verzuimd dat door te geven aan het bedrijf dat de facturen stuurt
Lithya schreef:Polly schreef:heeft ze dus gedaan, de tandarts heeft alleen verzuimd dat door te geven aan het bedrijf dat de facturen stuurt
Je werkt met de bekende gegevens bij de gemeente. Een toekomstige verhuizing kun je niet aangeven wanneer je een declaratie aanleverd. Vraag is meer, waarom is bij de 1e herinnering geen adreswijziging doorgevoerd. Is dit niet gecontroleerd, of stond het nog foutief bij de gemeente.
Magda, wij werken zeker met het bekende adres bij de gemeente. Heel veel
van mijn collega's ook. Voor alle oproepen verzonden worden, worden alle adressen gecontroleerd. Je staat er versteld van hoe weinig mensen een adreswijziging doorgeven namelijk.
Lithya schreef:Polly schreef:heeft ze dus gedaan, de tandarts heeft alleen verzuimd dat door te geven aan het bedrijf dat de facturen stuurt
Je werkt met de bekende gegevens bij de gemeente. Een toekomstige verhuizing kun je niet aangeven wanneer je een declaratie aanleverd. Vraag is meer, waarom is bij de 1e herinnering geen adreswijziging doorgevoerd. Is dit niet gecontroleerd, of stond het nog foutief bij de gemeente.
Magda, wij werken zeker met het bekende adres bij de gemeente. Heel veel
van mijn collega's ook. Voor alle oproepen verzonden worden, worden alle adressen gecontroleerd. Je staat er versteld van hoe weinig mensen een adreswijziging doorgeven namelijk.
iirrssjjee schreef:Vandaag kreeg ik de schrik van mijn leven toen ik gebeld werd door een incassobureau. Er werd een bandje afgespeeld, met daarin info over mij enz enz. Ik moet binnen 7 dagen het bedrag van maarliefst 45 euro betalen! Wegens alle aanmaningen etc etc! Heb ik dus ook meteen gedaan...