Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Het schijnt dat een topic openen op het subforum hier "wie wat waar" het wel goed doet. Vergeet zeker niet in je topictitel het woord "man" te vermelden, eventueel gecombineerd met de woorden "vrijgezel, niet onknappe en/of vruchtbare" voor nog betere resultaten.
Ik geloof dat er wel zoiets is als farmdate oid, maar dat is wel ook meer landbouwgericht?
Mossel schreef:Uhh ik denk dat dit tipic openen waarschijnlijk al genoeg zal zijn.. alle single paardengek meiden zijn nu vast van slag
Mossel schreef:Oke bijna alle dan, maar je moest toch even in dit topic melden dat je single bent![]()
Kwanyin schreef:Het schijnt dat een topic openen op het subforum hier "wie wat waar" het wel goed doet. Vergeet zeker niet in je topictitel het woord "man" te vermelden, eventueel gecombineerd met de woorden "vrijgezel, niet onknappe en/of vruchtbare" voor nog betere resultaten.
Ik geloof dat er wel zoiets is als farmdate oid, maar dat is wel ook meer landbouwgericht?
sureido schreef:Ik kom op tinder redelijk vaak paardenmannen tegen, woon wel in een redelijk paardengebied waar veel stallen zijn.
Maar, ik zie vaak op tinder bij de bio van een man 'geen paardenmeisje' dis denk dat er ook veel meiden zijn die paarden hebben als foto..