Datingsite voor paardenliefhebbers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ricie

Datingsite voor paardenliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 11:37

Hallo allemaal,

Misschien een beetje rare vraag hoor. Maar ik vroeg me af of er een "dating" site je voor paarden liefhebbers.

Ik ben nu alweer even vrijgezel, het lijkt me leuk om dames te leren kennen die ook iets met paarden hebben. Wellicht wil ik ook wel serieus gaan daten. Dus vandaar dat ik me dit af vroeg.

Weet iemand of dit er is?

sureido

Re: Datingsite voor paardenliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:42

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:46

sureido schreef:

_/-\o_

Misschien kunnen geïnteresseerde dames de TS een pb'tje sturen? :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:54

Het schijnt dat een topic openen op het subforum hier "wie wat waar" het wel goed doet. Vergeet zeker niet in je topictitel het woord "man" te vermelden, eventueel gecombineerd met de woorden "vrijgezel, niet onknappe en/of vruchtbare" voor nog betere resultaten.

Ik geloof dat er wel zoiets is als farmdate oid, maar dat is wel ook meer landbouwgericht?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:22

In het tindertopic zitten ook heel wat singles en delen ook ervaringen met andere datingsites en -apps.

Maar eigenlijk is de conclusie dat de meeste hun "hobby" niet willen delen :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:31

Farmdate is denk ik wat het meest kortbij komt. Maar dit is zoals de naam al zegt niet exclusief voor paardenmensen, maar voor iedereen in de agrarische sector.

Je kunt natuurlijk ook je geluk op Tinder proberen :+
Als je lang geniet volhoud vind je wel iets, ik heb ook geluk gehad *D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:35

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:51

Kwanyin schreef:
Het schijnt dat een topic openen op het subforum hier "wie wat waar" het wel goed doet. Vergeet zeker niet in je topictitel het woord "man" te vermelden, eventueel gecombineerd met de woorden "vrijgezel, niet onknappe en/of vruchtbare" voor nog betere resultaten.

Ik geloof dat er wel zoiets is als farmdate oid, maar dat is wel ook meer landbouwgericht?

Dat is nu helaas niet meer zo. Eerst was dat wel echt lachen :D

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 15:07

Oke oke, ja bokt vind ik nou niet echt een dating site. Maar pb'en mag natuurlijk altijd. Ik zal het tinder topic eens zoeken, die site zal ik ook eens ff bekijken. Als er meer tips zijn zijn ze altijd welkom...

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 15:09

Misschien een rubriek dating op de bokt markt?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 15:09

Tinder is een app :P
In het topic waren er verschillende met een succesverhaal (hier ook trouwens). Maar eveneens via bokt al een leuke date gehad. Zeg nooit nooit ;)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 22:55

Die rubriek op de bokt markt is nog wel een idee.

Nee dat je nooit nooit moet zeggen is waar. Dat zeg ik ook altijd!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 23:03

Nee niet, is bokt niet voor bedoeld... :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 23:34

Ik verplaats je topic van [NM] Nieuws en Maatschappij naar [LZP] Het leven zonder paarden aangezien het hier niet gaat om een nieuwsbericht.

Houd er wel rekening mee dat bokt geen datingsite is en het dus ook niet de bedoeling is om dit topic te gebruiken als oproepje. Praten over datingsites die gericht zijn op paardenmensen mag uiteraard wel. :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 23:36

Uhh ik denk dat dit tipic openen waarschijnlijk al genoeg zal zijn.. alle single paardengek meiden zijn nu vast van slag :')

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 23:48

Ik volg :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 23:56

Oké, dit wordt mogelijk weer een topic om te lezen met een goed glas drinken en een bak popcorn.

Was ik wel weer eens aan toe.

Moge de gevatte opmerkingen, onderlinge rivaliteit en vrouwelijke vechtjassen weer komen.....

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 00:00

Mossel schreef:
Uhh ik denk dat dit tipic openen waarschijnlijk al genoeg zal zijn.. alle single paardengek meiden zijn nu vast van slag :')

Nee hoor. Singel, paardengek.. Maar totaal niet op zoek. :+

Kwa datingsite kan ik TS verder niet helpen.

Maar mocht boktmarkt ook niet mogen. Je kan altijd nog op marktplaats een zoekertje plaatsen:
Gezocht: paardenvrouw *met al je eisen.*
Oh, en vergeet de "liefst gratis" niet. :))

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 00:07

Oke bijna alle dan, maar je moest toch even in dit topic melden dat je single bent :') :P

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 00:15

Mossel schreef:
Oke bijna alle dan, maar je moest toch even in dit topic melden dat je single bent :') :P

Ja omdat jij het over "alle" mensen hebt die single en paardengek zijn? :')

Ik heb een paard, vind ik veel leuker dan een vent (of vrouw). :D
Moet mijn paard alleen leren koken, afwassen en kleding wassen/ophangen. Dan heb ik het helemaal voor elkaar. Ben alleen bang dat het iets te veel van het goede is. :+ _O-

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 01:17

Haha, ik begrijp je hoor. Totaal niet opzoek naar iemand die paardreed ofzo en 2 keer iemand tegengekomen die paarden had of had gereden. Maar das ook niet alles. En die paardenmensen die er dan omheen hangen, nee eerder een nadeel als voordeel als iemand paarden heeft. (Al waren de veulentjes wel heel leuk :7 )

Ik zou zeggen een datingsite en dan gewoon een profielfoto met een paard erbij ofzo :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 02:06

Dat vraag ik mij ook weleens af. Tinder valt niet mee, kom heel soms iemand tegen die ook wel iets met paarden heeft.
Ik zou toch echt iemand moeten vinden, gezien mijn toekomstplannen. Wil eerlijk gezegd geen man die niks met paarden heeft, dat werkt voor mij niet. En jammer dat veel homo zijn en.gek genoeg zijn er weinig lesbische meiden haha.

Ga naar events/wedstrijden. Dat heb ik afgelopen zaterdag nog ondervonden.. Kwam een leuke ruiter tegen daar, alleen is hij 23 jaar ouder en heeft al een relatie...met een man, al betwijfel ik dat. Bang dat ik een beetje verliefd ben geworden, kan er zelfs niet meer van eten :')

Facebook kan je trouwens ook doen, zo had ik ook een tijd geleden contact met een man die een trainings/handelsstal had met dressuurpaarden. Ik voegde hem toe en hij begon mij berichten te sturen. Maar ik durf dat zelf niet zo gauw, stel ik zie een man die mij leuk lijkt, dan vind ik het soms ongemakkelijk iemand toe te voegen en ermee te praten.

En ik denk dat de meesten elkaar gewoon ontmoeten, omdat ze al in het paardenwereldje zitten, op wedstrijden enz. Maar ik heb m'n paarden gewoon thuis en kom bijna nergens met ze.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 02:48

Kwanyin schreef:

Ik heb me aangemeld :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 07:25

Ik kom op tinder redelijk vaak paardenmannen tegen, woon wel in een redelijk paardengebied waar veel stallen zijn.

Maar, ik zie vaak op tinder bij de bio van een man 'geen paardenmeisje' dis denk dat er ook veel meiden zijn die paarden hebben als foto.. :=

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:24

sureido schreef:
Ik kom op tinder redelijk vaak paardenmannen tegen, woon wel in een redelijk paardengebied waar veel stallen zijn.

Maar, ik zie vaak op tinder bij de bio van een man 'geen paardenmeisje' dis denk dat er ook veel meiden zijn die paarden hebben als foto.. :=

Ik heb heel lang om deze reden geen paardenfoto gehad :+
Tot ik er uiteindelijk wel een opzette(met 4 andere gewone foto's haha) en een week later had ik een paardenman gevangen :Y)
Never hide who you truly are.