Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik hoop ook dat hij in 30 sloten tegelijk loopt want dat is het enige wat hij verdient. Maar mijn gevoel neemt gewoon echt een loopje met me...
wat ik nu mis? De relatie met m'n ouders die ik had. En ik weet niet of het gevoel voor hem is wat ik nu voel, het enige wat ik zeker weet is dat ik me ellendig en alleen voel. Mossel schreef:Ik heb hulp jawat ik nu mis? De relatie met m'n ouders die ik had. En ik weet niet of het gevoel voor hem is wat ik nu voel, het enige wat ik zeker weet is dat ik me ellendig en alleen voel.
Citaat:was in het begin allemaal leuk en aardig, gebruikte drugs maar dat moet ieder voor zich weten
Evelijn schreef:Heb je wel contact met je zus?
Pistasche schreef:Mossel schreef:Ik heb hulp jawat ik nu mis? De relatie met m'n ouders die ik had. En ik weet niet of het gevoel voor hem is wat ik nu voel, het enige wat ik zeker weet is dat ik me ellendig en alleen voel.
Dat is een ontzettend naar gevoel. Zijn er misschien mensen om je heen die je kunnen steunen zoals vrienden of andere familie oid? Spreek lekker af, ga de hort op met mensen die je aardig vind ook al heb je daar geen zin in omdat je je zo voelt. Door met mensen af te spreken krijg je weer dat gevoel dat je er niet alleen voor staat! Je hebt de touwtjes zelf in handen, je hoeft niet alleen te zijn!
ik heb een uitkering, dus heel veel ruimte om dingen te doen heb ik niet maar heb een leuk huisje ( in een poedersuiker dorp in the middle of nowhere maar dat ter zijde Haha) en ik heb een hond dus heb min of meer zelf de keuze gemaakt om minder te besteden te hebben.
Mossel schreef:In november/december toen hij naar de kliniek ging en ik instorte heb ik weer gewoon contact gehad met Mn ouders, tot eind mei toen ik een mis stap maakte ( wat overigens niks met mijn ex te maken heeft ) dat probeer ik ook weer te herstellen en er is ook al een gesprek geweest, maar tot ze zeker weten dat ik mijn emotie regulatie therapie ga volgen ben ik niet welkom, en er is geen zicht op wanneer die therapie gaat beginnen
Mossel schreef:In november/december toen hij naar de kliniek ging en ik instorte heb ik weer gewoon contact gehad met Mn ouders, tot eind mei toen ik een mis stap maakte ( wat overigens niks met mijn ex te maken heeft ) dat probeer ik ook weer te herstellen en er is ook al een gesprek geweest, maar tot ze zeker weten dat ik mijn emotie regulatie therapie ga volgen ben ik niet welkom, en er is geen zicht op wanneer die therapie gaat beginnen