Lang getwijfeld, maar al is het alleen maar om het even van me af te schrijven...
Ongeveer een maand geleden, op Kingsnight, heb ik in de club een leuke jongen leren kennen. Hij kwam naar me toe en bood me een drankje aan.
Even ergens waar het rustiger was gaan zitten voor een praatje.
Onder andere gehad over een evenement waar we allebei bij zouden zijn een paar weken later.
Klikte dus wel, alleen ik schrok een beetje van het verschil in leeftijd (Hij is een heel stuk jonger, maar in zowel gedrag als uiterlijk merk je dit niet, hij is erg volwassen voor zijn leeftijd)
Iets later ging de club dicht, en waren er met mijn vrienden plannen gemaakt om nog een borrel bij iemand thuis te doen.
Was verder wel gezellig, niks gebeurd, alleen hij schrok me wat af, door o.a. mijn haar te gaan strelen, ik vond dat nogal awkward, als je nog even gezellig met mensen ergens thuis zit, en elkaar net een half uur kent...
Hij moest daarna naar huis, ik bleef nog even (mede omdat ik niet zo goed wist wat ik ervan moest denken en dus nog liever even bij mijn vrienden bleef)
Hij gaf me een knuffel en ik voelde dat hij mij eigenlijk wou zoenen, maar ik draaide me weg... Het ging me even wat te snel zo...
Wel nummers uitgewisseld, en we zouden binnenkort een drankje doen.
Een dag later kreeg ik een appje of ik langs wou komen filmpje kijken. Ik heb ervoor bedankt, omdat ik hem nog maar 1x heb gezien, en hem liever eerst beter wil leren kennen (drankje in het openbaar bijvoorbeeld) Daarbij vind ik afspreken met nieuwe mensen ont-zet-tend eng.
Beetje over en weer geappt, hij zei dat hij niet op stap ging dat weekend (3 weken geleden), nou prima. Een paar dagen later stuurde ik hem iets in de trant van "En, heb je je nog niet bedacht?" met een smiley.
Nou, ik kreeg me toch een botte reactie terug, zo bot dat ik dacht, nou, als het zo moet, hoeft het ook niet... Dus ik heb, heel kort door de bocht, hem verwijderd.
In de weken erna niks meer gehoord, en ik heb ook niks laten horen. Wel af en toe aan hem gedacht maar verder niet.
Tot...
Ik afgelopen vrijdagavond een appje kreeg van hem.
Of ik die avond ook op het evenement was, waar we beide heen zouden.
Ik heb geantwoord dat ik er inderdaad was, waarna hij me op is komen zoeken. Hij was met een vriend, ik met vrienden, maar hij is niet meer van mijn zijde geweken...
Gezellig gekletst beetje gedanst, drankje gedaan.
Op een gegeven moment moest ik weg en toen....Hebben we gezoend.
Die avond erna was hetzelfde evenement, weer zouden wij hier 's avonds bij zijn, hij maar heel even, hij moest daarna werken.
Weer was ik met vrienden, hij was alleen, en is weer mij op komen zoeken. Weer gekletst geknuffeld, gezoend
Toen hij weg moest hand in hand naar zijn fiets gelopen. Hij bekende dat hij mij leuk vindt...
Hij wil heel graag dat ik eens langskom, maar het punt is dus... ik DURF niet. Ik moet er namelijk bijzeggen, dat ik de 3 keren dat ik hem gezien heb, ik onder invloed was... Dan ben ik niet op mijn mondje gevallen en redelijk brutaal. Als ik nuchter ben daarintegen, ben ik superverlegen
En het grootste issue is misschien nog wel mijn gevoelens. Ik heb vaak genoeg iemand leuk gevonden die gezegd heeft mij ook leuk te vinden... Maar zodra ik me openstel...Is de jongen gevlogen. En ik denk dat ik mezelf daar nu heel erg tegen bescherm, dat ik bang ben straks WEER keihard afgewezen te worden terwijl ik hem net leuk ga vinden.
En dan nog een beetje het leeftijdsverschil, hij is 8 jaar jonger dan dat ik ben, en ik denk dat mensen mij/hem/ons daar heel erg op aan gaan kijken....
Momenteel appen we iedere dag wel even, maar ik weet niet zo goed wat ik er verder mee aan moet... Ik heb het gevoel dat ik het veel te veel opblaas en te moeilijk doe, maar ik en gevoelens gaan niet heel goed samen
Reactie is leuk, maar ik ben ook blij dat ik mijn ei even kwijt ben!
Mochten jullie vervolg willen, plaats ik updates zodra er weer iets gebeurt, of wanneer ik hem weer zie
Hoop hem nooit meer tegen te komen.
Zo'n ontzettend lieve jongen... eigenlijk te lief.
Gewoon open-minded wat leuks samen doen, is mijn advies.