het leek me wel leuk om dit met elkaar te delen en elkaar succes te wensen

ik doe zelf examen in havo, en ik begin met scheikunde. hier sta ik helaas onvoldoende op maar we gaan er voor!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

StonedRomy schreef:Heel veel succes ts! Ik begin morgen met mijn eerste examen. Geen idee met welke cijfers ik de examens in ga en ik hoor pas rond augustus hoe ik ze gemaakt heb ( leuke aan staatsexamen )
Ik moet deze ronde heel erg veel aan scheikunde doen, dat wilt nog niet echt lukken. Door een fout van mijn normale school moet ik het examen van morgen thuis doen, maar misschien niet eens zo'n gek idee. Lekker met mijn hondje aan mijn voeten en een flinke kan vers gemaakte koffie erbij en een mooi betoog voor Nederlands schrijven
moet toch te doen zijn om mezelf Richting de 7 te praten voor een mondeling?

het is oke om soms niet te kunnen slapen, kan je ook niets aan doen. Vaak als je die dwang eraf haalt dan slaap je meteen. EstelleS schreef:Ik heb vorig jaar examen gedaan op VMBO-TL. Maak je vooral niet te druk, neem je tijd, leer goed, maak (veel) oefenexamens en vooral; neem je rust ook. Slaap goed, dan kun je je ook beter concentreren.
Persoonlijk vond ik de examens zelfs een stuk makkelijker dan de 'gewone' proefwerken die je door het schooljaar heen hebt gehad.
Succes!
yvettt02 schreef:Ik zit ook op de havo en begin ook woensdag met scheikunde, een van de enige vakken waar ik me dus geen zorge over maakHeel veel succes allemaal !
Ik vind scheikunde een erg lastig vak. Snap ook niet waarom ik het gekozen heb. De tip van die 70 min op youtube heb ik gedaan dankjewel!
DewiRox schreef:Voor scheikunde staan echt onwijs handige filmpjes op YouTube. Docent die alle examenstof doorneemt en uitlegt aan de hand van voorbeelden. Zeker de moeite waard om een paar keer te kijken! Het heet de hele havo scheikunde in 70 minuten. Van scheikundelessen.
Heel veel succes allemaal!
roosjenat schreef:Kan iemand van jullie deze vragen beantwoorden? Kan het zo niet goed vinden op internet.
1. Mag je een doorzichtige etui meenemen ?
2. Moet je je eigen binas meenemen of krijg je er 1?