cobiie schreef:Werken in de tuinbouw is misschien iets voor je, geen idee of dat bij je in de buurt zit. Of anders fabriek/ lopende band werk?
Ga eens langs bij een uitzendbureau en vraag eens of die wat tips hebben qua type werk.
Voor de tuinbouw heb je hier meestal een diploma nodig, heb al verschillende keren gekeken. Toch bedankt.
Lopende band kan wel, maar het lijkt me vrij zwaar om dat een jaar lang te doen.
zonnebloem18 schreef:Je zou kunnen denken aan het schoonmaken van kantoren bijvoorbeeld via Asito of CSU. Ik heb toen mijn angst heel hoog was de post bezorgd. Lekker alleen op pad, wel van vluchtig contact, maar lang niet zo intensief.
De post of poetsen klinkt nog wel oké eigenlijk. Ik zal eens wat rondkijken of ik ergens kan solliciteren eventueel.
Duhelo; zo klinkt het nog wel mooi eigenlijk, maar ik vrees toch dat ik er nog niet direct aan ga beginnen. Een vriendin van mij heeft ook redelijk fel anxiety is zit ook soms achter de kassa, uiteindelijk blijft ze het nu wel doen maar de eerste dagen zat ze achter de kassa te trillen en zijn de medewerkers komen vragen of het wel ging. x) Zij kende die mensen daar uiteindelijk ook wel, gelukkig.
Joolien; klopt helemaal wat je zegt.
Zeker als het terug fout zou gaan zou het het waarschijnlijk erger maken.
Lillith24 schreef:Is er iets dat je leuk lijkt om te doen? Misschien kun je ergens administratief aan de gang of inderdaad schoonmaakwerk/post rondbrengen. Hoef je niet veel met mensen om te gaan maar je bent er toch uit. Zeker bespreken met je psychiater, die kan je adviseren wat het beste is op dit moment en eventueel ook je doorverwijzen naar mensen die kunnen helpen met het vinden van werk
Goh, iets met paarden leek me wel leuk natuurlijk, maar in mijn omgeving vind je niet snel mensen die een groom nodig hebben (al is het gewoon om de stallen uit te mesten). Een brevet voor kampen te geven heb ik helaas ook niet. Toen ik jonger was heb ik wel regelmatig meegeholpen met kampen te geven, dat ging uiteindelijk wel altijd goed.
Voor administratie heb ik denk ik niet genoeg concentratie.
Maar gewoon post of schoonmaak is wel oké inderdaad. Iets met dieren zou natuurlijk ook fijn zijn, maar dat zullen veel mensen wel vinden.
Lonni; dat klopt inderdaad, maar in het begin weet je natuurlijk nooit of je werkomgeving fijn is. Het restaurant waar ik een dag heb geholpen, daar waren de mensen ook wel leuk en behulpzaam, maar uiteindelijk was het me toch te zwaar.
Magrathea schreef:Misschien een rare vraag maar als je afstudeert zoek je toch werk in de sector waarin jij bent afgestudeerd?

Zoals Summerly inderdaad zegt ben ik gewoon nog maar net van het middelbaar af, en dan ook nog een richting waar je dus niks aan hebt als je niet verder studeert haha.x)
Wat mooi Dammie dat je het uiteindelijk toch geprobeerd hebt! Voorlopig denk ik enkel niet dat ik daar de kracht/moed voor heb..
Dankjewel Stampeltje.^^ Misschien kan ze mij daar inderdaad wel mee helpen, maar het is meestal wel vrij moeilijk. Ben al naar verschillende therapieën geweest die zouden moeten helpen maar meestal doet het niet echt veel eigenlijk.
Die quote zal ik onthouden Summerly. :p Je grenzen verleggen is inderdaad belangrijk, maar ik denk dat het het best is als ik bij iets kleins begin. Ik denk dat ik dingen niet snel persoonlijk opvat (gelukkig), maar mijn mood geraakt wel ongelooflijk snel naar de klote als er (vervelende) mensen rond me zitten. Al is dat natuurlijk ook een werkpuntje voor mezelf.