Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
butengeweun schreef:Wil je echt in de paarden dan heb je geen opleiding nodig maar veel doorzettingsvermogen
Ik zou er nog goed over nadenken en de andere topics erover lezen. SindyKaya schreef:Lekker op z'n bokts weer dit.
Ts heeft gekozen wat ze wil en haar vraag was waar die opleidinge aangeboden word.
Dit lijkt haar leuk, laat haar lekker haar gang gaan.
Het domste wat ik ooit heb gedaan is naar mensen luisteren die vonden dat de opleiding niet handig was.
Ik weet dat AOC terra scholen die opleiding aanbieden, heb alleen geen idee of dat dicht bij Arnhem zit
SindyKaya schreef:Lekker op z'n bokts weer dit.
Ts heeft gekozen wat ze wil en haar vraag was waar die opleidinge aangeboden word.
Het domste wat ik ooit heb gedaan is naar mensen luisteren die vonden dat de opleiding niet handig was.
Ik weet dat AOC terra scholen die opleiding aanbieden, heb alleen geen idee of dat dicht bij Arnhem zit
purny schreef:SindyKaya schreef:Lekker op z'n bokts weer dit.
Ik denk dat Bokt haar wil behoeden voor een studie waar je toch uiteindelijk niks aan hebt. Bedenk je wel even dat de stufi regels veranderd zijn en dat je dus straks moet gaan lenen. Dus dan ga je onnodig geld in een opleiding stoppen waar je het van moet terugbetalen
gelukkig heb ik wel blijvend werk op een trainingsstal, en ik wil misschien straks doorstuderen