Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Zijn acties hebben geen consequenties.
Hij wordt dus toch niet ontslagen als hij te laat blijft komen, dus waarom zou je dan op tijd komen?
bruintje123 schreef:Die kreeg van mij in de ochtend een emmer water in zijn gezicht.
Maar eigenlijk zou ik al niet met zo iemand samen kunnen wonen.
Het is dat hij in het bedrijf van de familie woont anders had hij niet eens werk meer.
Sjira schreef:Bedankt voor jullie reacties. Hij is 37 en ik ben 34. Even voor de mensen die zeggen dat ik niet zijn moeder ben, dat klopt. Zo zie ik dat ook. Ik bemoeder hem ook helemaal niet en we zijn allebei vrij om te doen wat we willen in onze relatie.
Dat van dat verantwoordelijkheidsgevoel en die consequenties die hij niet heeft, ja dat klopt als een bus. Ik wil alleen geen verkeerd beeld van hem en onze relatie schetsen. Hij is een ontzettend leuke vriend en doet ook heel erg veel in en om het huis.
Het klopt dat dit probleem bij zijn werkgever ligt, zijn broer en vader dus. Maar dat is verder ook niet de vraag. Hij moet gewoon veranderen, dit kan niet langer zo. En hij wilt ook echt veranderen, allen het lukt gewoon niet. Het zit er zo ingebakken. Hij is inderdaad veel te lang verwend en is zich er naar gaan gedragen.
Sjira schreef:Jep, ontslag zou de ideale uitkomst zijn. Ik ben er alleen bang voor dat hij nooit wordt ontslagen. Dan moeten ze hem gaan vervangen en op één of andere manier achten ze hem onmisbaar (ofzo, dit is een aanname van mij want ik kan me anders niet bedenken waarom hij nog niet ontslagen is..)
Sjira schreef:Wat echt mega-irritant is, is dat we echt een supergoeie relatie hebben en dat dit het enige is wat in de weg staat. Daarom heb ik het ook al die tijd 'voor lief' genomen maar nu we zo'n kans hebben... Ik wil er toch alles aan proberen om hem hierin te helpen..
Sjira schreef:Wat echt mega-irritant is, is dat we echt een supergoeie relatie hebben en dat dit het enige is wat in de weg staat. Daarom heb ik het ook al die tijd 'voor lief' genomen maar nu we zo'n kans hebben... Ik wil er toch alles aan proberen om hem hierin te helpen..