Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
michelle933 schreef:Tiggs schreef:Wat verwacht je daar te vinden wat je hier niet hebt?
Ik zou er zelf niet aan moeten denken...
Meer rust, ruimte en misschien wel een eigen paard hihi.
Wildgirl schreef:Hier bewust de keuze gemaakt om in het noordoosten te blijven wonen terwijl mijn carrière schreeuwt: kom naar de randstad!
ik hou van de ruimte en rust en van het feit dat het hier altijd een stukje rustiger gaat.
Financieel maakt het voor mij geen klap uit overigens.
ik zou me eerst eens gaan oriënteren ts, aansluiting vinden bij "de stugge noorderling" bijvoorbeeld is voor iemand uit het westen best een opgave
Relaxed schreef:michelle933 schreef:Pardon? Dus omdat ik in de schoonmaak zit verdien ik gelijk maar slecht? Zo slecht verdien ik niet. Jammer altijd die vooroordelen
Je bent je ervan bewust dat de lonen hier wat lager liggen?Ik weet niet hoe jij van 12/1300 euro een paard wil onderhouden
Relaxed schreef:michelle933 schreef:Meer rust, ruimte en misschien wel een eigen paard hihi.
Maar hoe wil je dat betalen van een schoonmaakbaan? Hij zal in pension moeten, je hebt immers geen familie/vrienden hier die je kunnen helpen.

. 
Joolien schreef:Hier ook een west naar oost verhuizer![]()
Ik ben van Heemskerk naar Almelo verhuisd en ik vind het heerlijk! Meer groen, meer ruimte, goedkoper wonen, maar toch een leuke stad.
Mensen zijn hier ook vriendelijker, echter. Het is niet oppervlakkig zoals in de Randstad. Ze zijn eerst wat afwachtend, maar 'als je binnen bent, ben je binnen.'
Wel leuk dat Lente en ik hetzelfde ervaren.