Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annalies03 schreef:is er geen hoogere begeleiding waar je heen kan met dit?
wat vervelend joh.. sterkte
Annalies03 schreef:nee dat snap ik dat zoiets niet helpt.. misschien dan langs de wijkagent, zeggen dat je er echt last van hebt, en vragen wat hun eventueel kunnen doen, of misschien dat ze mee kunnen denken kwa opties?
lastige situatie hoor
DeMolenhoek schreef:Wacht even. Een instelling met 24/7 begeleiding en jullie mogen meerdere nachten achter elkaar samen doorbrengen? Klopt dit wel?
Pepperrr schreef:MiniMeLona schreef:Zit die andere dame, M toevallig ook in hetzelfde traject als jullie 2? Zo ja, is het misschien een idee om samen naar de begeleiding te stappen? Meer krijgen altijd meer voor elkaar dan 1.
Nee, helaas niet. Zelf wil ze ook niks meer met hem te maken hebben.
dito schreef:Wat vervelend. Ik zal echt een gesprek met je pb-er aanvragen. Schrijf je verhaal/punten op dan vergeet je niets. Vaak heeft begeleiding het te druk waardoor ze dit srt situaties onderschatten. Is er ook een gedragsdeskundige op de afdeling...die is er vaak ook voor jou als client. Jammer dat de manager je niet hoort...misschien nogmaals gesprek aanvragen...benadruk je nl meer je probleem. Sterkte!!

Pepperrr schreef:@Ianrowan2009, ik zit begeleid én beschermd. Als je meer wil weten mag je me PB'en. Momenteel is mijn persoonlijk begeleider bezig met een nieuwe groep te openen en daardoor veel minder bereikbaar. Morgen heb ik een momentje alleen met haar en zal ik dit ook bespreken. De teamleider/manager is momenteel 2 weken op vakantie. Lekker handig in deze situatie... Not.