Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Szan schreef:Ik zou eerst verder graven waarom je zulke hoge rekeningen hebt. Dan weet je pas waar je probleem ligt.
Door wat voor nummers word je in Nederland dan gebeld?
Melisjeee schreef:Ik heb een sim only bij Simpel op het moment, heb geen klagen en voor €10,- per maand heb ik onbeperkt bellen&sms en nog 1GB internet. Meer heb ik niet nodig dus voor zo'n klein bedrag ben ik klaar. Hiervoor zat ik bij T-mobile, ook nooit gezeur maar wel ietsjes duurder.
Mijn ouders wonen in het buitenland ik bel dan wel via een 0900 nummer en ik bel vaak langer als een half uur kost dan ongeveer 30 cent.. Dat kost dat 0900 nummer. Ik ben super tevreden over Telfort. MarliesV schreef:Zou inderdaad eerst de reden van die extreme kosten achterhalen en gelijk mijn machtiging naar Vodafone stop zetten als je het vermoeden hebt dat ze spookfacturen sturen. Liet het er niet bij zitten.
dynara schreef:MarliesV schreef:Zou inderdaad eerst de reden van die extreme kosten achterhalen en gelijk mijn machtiging naar Vodafone stop zetten als je het vermoeden hebt dat ze spookfacturen sturen. Liet het er niet bij zitten.
Ik wil het zeker niet betalen en zit er nog achteraan.
Maar ik zit er zeker nog een dik jaar eraan vast, dan kan je toch niet zomaar het contract opzeggen?