Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zo lang is TS nog niet verhuisd
elenaMM77 schreef:maar de koop is feitelijk ontbonden.. de enige die actie mag ondernemen juridisch gezien is de verkopende partij.
die kunnen proberen hun geleverde product terug te krijgen van het adres waar ze geleverd hebben..
als zij af zien van die poging en aangeven, je mag het hebben als je het te pakken krijgt.. dan kun je het proberen op goodwill, maar juridisch gezien heb je verder geen rechten op het product..
anders was het geweest als ze je niet hadden terugbetaald.. dan had je kunnen eisen dat zij het opnieuw zouden sturen of dat zij zouden zorgen dat je een vergelijkbaar product kreeg, of dat ze maar zagen hoe ze het daar weer weg zouden krijgen.. Maar nu zijn zij de eigenaar van het verloren product, jij niet meer
bigone schreef:elenaMM77 schreef:maar de koop is feitelijk ontbonden.. de enige die actie mag ondernemen juridisch gezien is de verkopende partij.
die kunnen proberen hun geleverde product terug te krijgen van het adres waar ze geleverd hebben..
als zij af zien van die poging en aangeven, je mag het hebben als je het te pakken krijgt.. dan kun je het proberen op goodwill, maar juridisch gezien heb je verder geen rechten op het product..
anders was het geweest als ze je niet hadden terugbetaald.. dan had je kunnen eisen dat zij het opnieuw zouden sturen of dat zij zouden zorgen dat je een vergelijkbaar product kreeg, of dat ze maar zagen hoe ze het daar weer weg zouden krijgen.. Maar nu zijn zij de eigenaar van het verloren product, jij niet meer
Misschien gaat het wel om meer post, kan maar zo zijn dat er nog meer post is binnengekomen voor TS, rekeningen, bekeuringen, wie weet. Gevolgen van niet ontvangen van sommige poststukken kan veel ernstiger zijn dan alleen een pakketje.
KimD schreef:Sorry, maar September is een behoorlijk tijd geleden... Dan mag ik hopen dat TS alle post al heeft omgeschreven.
Dit pakketje is gewoon domme pech, netjes van het bedrijf, maar ik denk eerlijk gezegd dat je niet veel meer kunt proberen dan aan de deur blijven klingelen.
Koper schreef:elenaMM77 schreef:politie zou misschien nog wel iets doen (als ze tijd en zin hebben gok ik), als het ook daadwerkelijk haar pakje is wat daar ligt..
maar dat is het niet meer.
Maar het is ook niet van de nieuwe bewoners. Dus het moet er sowieso weg.