Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:22

Vanmorgen toen ik in de keuken stond riep mn dochtertje van wie "dat" was, wat op de gangdeur hing. Nu heb ik gisteren alle kerstversiersels van de deur verwijderd, op 1 sneeuwvlok van haar na. Dus ik riep terug dat het van haar zelf was, dat ik die nog zo mooi vond dat ik hem heb laten hangen.
Hier ging ze echter niet mee akkoord, want mijn naam stond er op.
Mijn naam stond er op? Ja, er stond Shanna op.

Bij nadere inspectie bleek er inderdaad een envelop op de gangdeur te hangen, met mijn naam er op. (Verrek, ik dacht dat we niks aan valentijn zouden doen, hooguit een kleinigheidje, en ik heb niks voor hem!)
De inhoud van de enveloppe was echter nog veel en veel mooier! :oo

2 kaarten voor de lion king, en 2 overnachtingen in een hotel in scheveningen!! :D
Het is dan ook nog midden in de zomer, dus ik kan niet wachten!

Ik had echter niks voor hem, dus ben snel nog even naar de winkels geweest voor wat dingen (liefde gaat bij gebrek aan beters maar door de maag, dus hij krijgt een 3 gangen menu vanavond en een doosje bon-bons/ hartvormige gevulde koeken en ik heb voor vanmiddag valentijnstompousen gehaald).

Ik was zeeeer erg verrast, want afgelopen jaren deden we niks aan valentijnsdag, hooguit een kleinigheidje voor de grap. En dit kan ik ook niet evenaren, dus ik probeer maar met lekkere dingen mijn dank te laten blijken :')

Wat hebben anderen gedaan/ gekregen op deze dag?

Judass

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:24

Wat een lieve verrassing :D
Ik heb vandaag een zakelijk Duits mondeling, dus niks gekocht of gepland. Maar wij gaan kennelijk heel romantisch bij de Mac eten :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:25

Wat een lieve verrassing zeg :)
Ik doe niet zo aan Valentijn maar mn beste vriend hier stond net voor de deur met rode rozen, biltong (Zuid Afrikaanse delicatesse) en de mededeling dat hij om 7 uur terug is om uit eten te gaan :D

Overigens puur vriendschappelijk, dit is niet een move om meer dan vrienden te worden (weet ik toch wel vrij zeker)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:29

Niks, nog nooit wat gehad ook.
Vind het wel jammer, anderen om mij heen krijgen wel verschillende dingen.
En ga ook niks kopen, mijn valentijn ziet me toch niet zitten, haha.

Sorry, chagrijnige ik sprak hier. Ben altijd chagrijnig met valentijn omdat iedereen het leuk heeft met elkaar. Niet omdat ik het anderen niet gun maar omdat ik jaloers ben.

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:30

Ooh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieus :? Aangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo... :') Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van -O- Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten :Y)
Laatst bijgewerkt door Nymphe op 14-02-17 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:30

Dat is lief TS! :) Echt supertof!

Ik ben verrast met de griep. Dus ik deel vooral heel veel liefde uit met mijn wc vandaag :Y)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:31

Cubone schreef:
Dat is lief TS! :) Echt supertof!

Ik ben verrast met de griep. Dus ik deel vooral heel veel liefde uit met mijn wc vandaag :Y)

Heeee, ik ook :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:32

Wat een lieve verrassing van je vriend! Wij doen nooit wat aan Valentijn of wat dan ook. En cadeautjes geven we alleen met verjaardagen :Y). Ik word ook heel nerveus van verrassingen en romantisch gedoe dus vind het prima zo :D.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:32

Mijn man heeft vanmorgen ontbijtje gekregen :). En stuk chocolade en een kaart, ik heb niks gehad, maar we doen officieel ook niet aan valentijn :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:33

Die van mijn heeeft een kaart en een armbamd gekregen... en als het goed is word er een mega bos bloemen op het werk bezorgd voor hem!!! Vanavond neemt hij mij mee uit eten om pannenkoeken te gaan eten.

Super tof kado TS!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:34

Wat super lief TS! <3

Wou zouden sowieso uit eten gaan bij hetzelfde restaurant als vorige jaar, toen we nog aan het daten waren! <3 Maar verder niks...

Ben vandaag bij hem thuis, impulsief besloten hier een dagje te zijn. Kreeg hij een pakketje, was die dus voor mij... Een doosje met Belgische chocola met een persoonlijke tekst er in! <3 :~

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:37

Zelf geef ik niks... Zie om mij heen, op mijn werk wel heel veel leuke mannen, maar helaas ben ik op dit vlak nogal verlegen. Normaal ben ik een goede prater, maar op liefdesgebied :x

Wat krijgen betreft: geen idee. Ben single op dit moment, heb het gevoel dat er niemand een oogje op me heeft ofzo, dus ga er vanuit dat ik niks krijg... Mocht dit wel zo zijn, dan is dat alleen maar een leuke verrassing...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:38

Voor zover ik weet heb ik geen Valentijn. Maar tien jaar geleden zat er ook een anonieme kaart bij de post. Dus toch elk jaar weer een beetje huiverig :')

Toch leuk om dit allemaal te volgen! Al ben ik niet zo romantisch aangelegd :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:40

Ik sliep vannacht niet thuis, dus gisteren het volgende geregeld. Een lieve kaart en 2 paar happysocks (die vind ie zo leuk :)) ) aan z'n fiets gehangen. Dus toen hij vanochtend zijn fiets pakte vond hij dat. :)

Verder heb ik echt een hekel aan valentijn, maar dit wilde ik al langer doen, dus dan maar vandaag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:41

Ja normaal is hij ook zo romantisch als een baksteen (vorig jaar op een willekeurige andere dag kreeg ik ook 2 tickets voor een musical met de mededeling dat het andere kaartje voor zijn moeder was, dus ik heb nu nog wel gevraagd of hij dit keer wel echt zelf mee ging :+ ) dus ik had het ook totaal niet verwacht!
Met verjaardagen doen wij pas als we iets nodig hebben onder het mom van "voor je verjaardag", maar dat kan dus ook een half jaar later zijn. Met kerst en sinterklaas ook niks bijzonders. Dus het is echt iets wat ik nooit had kunnen bedenken, en daardoor is de verrassing nog veel groter! :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:44

Ohhjaaa ik kreeg van boyfriend een nieuwe bikini onder het mom van die heb je toch over 100 dagen nodig ;)

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:55

Wat een lieve verrassing TS! :)

Ik ga met vriendlief een avondje thermen, ergens deze maand.
Hij weet nog van niks. We zien elkaar vanwege de afstand pas dit weekend weer.
Wat hij in petto heeft, weet ik niet.
We hadden afgesproken gewoon iets kleins te doen, voor de leuk, geen gekke dingen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:56

Ik kwam gisteren met hem mijn appartement binnen en ik zag schaduwen op de eettafel die ik niet herkende. Wilde bijna zeggen 'hé, hier is iemand geweest!' toen ik me bedacht dat het vandaag valentijn zou zijn.

Het licht aan doen onthulde een giga mooie bos bloemen, een schattig kaartje en een fles Coebergh (kan ik zelf bessen 7-up maken, hmmm. Cassis voor volwassenen haha).

Ik heb voor hem een theedoos gekocht aangezien hij een giga theecollectie heeft en een hele grote theemok met 'Mr. Right' erop erbij, uiteraard met een lief kaartje. Hij heeft vorige week al een bosje rode rozen gehad. Vanavond eten we wortelstamp (vind meneer heerlijk, ik ook trouwens) met soep vooraf en een wolkentoetje na (we zijn samen op de bespaartoer, ik uit noodzaak, dus toetjes zijn een uitzondering). Ben benieuwd hoe blij hij ermee gaat zijn <3

Natuurlijk verwennen we elkaar wel vaker dan alleen vandaag. Maar we grijpen juist elke gelegenheid aan om wat leuks voor elkaar te doen :D
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 14-02-17 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:00

Mijn moeder is elk jaar mijn valentijn. :o
Kreeg dit jaar een klein zakje met van die snoephartjes, en een klein cadeau-boekje met uitspraken over honden. Erg schattig.

Mijn vriend en ik 'vieren' geen valentijn. Vorig jaar is zijn opa 13 feb. overleden dus deden we het niet. Nu is het er gewoon niet van gekomen. Maar ik heb geen valentijn nodig om hem een keer te verrassen met iets. Hij is gewoon elke dag mijn nummer 1 :j :+

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:03

Wij gaan vanavond naar 50 schades vind het al een cadeau aanzich dat hij al man zijnde mee gaat.

Vanmorgen waren we bij de verloskundige en bij het horen van het hartje zei hij owh ik heb 2 valentijns dit jaar <3

Volgensmij doen we niks kwa cadeautjes hoop ik want ik heb niks voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:05

amoj schreef:
Niks, nog nooit wat gehad ook.
Vind het wel jammer, anderen om mij heen krijgen wel verschillende dingen.
En ga ook niks kopen, mijn valentijn ziet me toch niet zitten, haha.

Sorry, chagrijnige ik sprak hier. Ben altijd chagrijnig met valentijn omdat iedereen het leuk heeft met elkaar. Niet omdat ik het anderen niet gun maar omdat ik jaloers ben.

Hier een roos voor jou :) Y;(

Mijn moeder was ook mijn valentijn vandaag. Kreeg een doos met rozen bezorgd vanmorgen. Dacht eerst dat het voor de buren was :')

Afbeelding

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:05

Ik doe niet aan valentijn, kreeg van mijn ex wel altijd iets.

Verwacht dit jaar ook niks, singel en zoals JPitty, niet het idee dat iemand een oogje op me heeft :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:06

Ik heb jaren geen valentijn gehad en nu wel maar ik vind het ook commerciële onzin, dus meer als een grapje e.d. zou ik er ook niet aa

Op het werk wel speciale tompoucen en een romantische film met z'n alle kijken.
vriendlief moest naar school en ik werk tot half 11 dus als we elkaar zien is het tijd om te slapen haha.
Gelukkig is hij jarig zaterdag dus hij komt niks tekort.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:08

Wat lief zeg!
Mijn man is al 3 weken in het buitenland en komt volgende week pas terug, maar toch stond de postbode vandaag met een bos rozen op de stoep <3 En mijn dochter kwam thuis met een mooi knutselwerk en had voor het eerst zelf haar naam geschreven! Dat vind ik stiekem nog leuker dan de rozen :')

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:13

Ik ben vanmorgen om half 6 de deur uitgegaan en ben vanavond pas tussen 9 en half 10 thuis. Hij heeft vanmorgen een kus gehad en daar hield het wel mee op haha.

Ik verwacht ook niks van hem, we zijn volgende week een jaar samen (en ben die week ook jarig), we gaan een weekendje weg. Dus hoef ook niks, ben al mega blij met m'n verjaardagscadeau!