Welja, nu word ik volgende maand 18, en elk jaar dat ik ouder word weet ik steeds minder en minder wat ik moet vragen aan mijn ouders, en zeker als je moeder het continu vraagt haha.
Het hangt ook meestal af van hoe oud ik word wat ik kan vragen, meestal ligt het budget rond de 100 euro voor een cadeau maar deze keer omdat ik 18 wordt mag het rond 200 euro kosten...
Mijn 16de verjaardagscadeau kan ik wel niet tippen, dat was mijn geliefde Diallo die ik volgende maand wel volledig heb afbetaald
Maar oke, ik dacht eigenlijk het meest aan een Samshield tok (waarvoor ik dan wel 160-170 euro moet bijleggen) of een Daniel Wellington Horloge (170 euro)... Mijn moeder heeft liever dat ik een horloge neem omdat een tok dan wéér iets is voor het paardrijden. Maar ik vind dan weer dat ik meer aan een tok heb dan aan een horloge haha.
Natuurlijk vind ik dit wel veel geld, en wil dan zeker iets nemen waar ik veel aan heb en mijn ouders ook wel volledig mee akkoord zijn maar ik weet gewoon niet wat. Dus wat krijgen jullie zoal voor jullie verjaardag? Liefst onder de 200 euro maar erboven mag ook, ik kan altijd bijleggen.
Ikzelf rij dus heel graag paard (ofcourse) en vind nieuwe spulletjes dus ook altijd leuk (ofcourse). Ik doe ook ballet en hou wel van kleren en make up.

.
.