Vader dood door hartstilstand.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

stoerebanaan

Vader dood door hartstilstand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 12:11

Zondagavond is mijn vader overleden aan een hartstilstand. Ik ben dit huilend aan het tikken. Als je mn vorige topic nog niet had gelezen weet je niet wat er allemaal nog meer speelt, ik zal het kort uitleggen.
Mijn moeder is toen ik 1 jaar was overleden. Mijn vader woonde met Bo (afgekort op bonusmoeder) jaren later die een soort van moeder ook van me is. Ik woon al denk ik 2-3 maanden bij Bo omdat mn vader niet voor me kon zorgen. Hij is kortgeleden opgenomen (priveredenen wrm). En nu hoor ik dat hij door een hartstilstand is overleden. Voor het hele verhaal lees je mn andere topic...

Ik heb geen afscheid kunnen nemen de laatste ker dat ik hem zag was 2 weken geleden en d=toen hadden we ruzie. Ik hoopte dat ik al genoeg had meegemaakt en dat het niet erger kon. Blijkbaar wel.

Het is me vanochtend pas verteld terwijl het al een paar dagen aan de gang is. Ik hem niet opzoeken omdat ik dat eng vind en zn koude huid niet wil voelen en zien...

Waarom haat de wereld me zo |(

Vjestagirl

Re: Vader dood door hartstilstand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:13

Heel veel sterkte!

xLeoniee

Jeetje.. Ik volgde je andere topic ook en nu dit..
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! :(:)

Azmay

Jeetje wat erg, heel veel sterkte :(:)

Als ik zou was zou ik wel nog afscheid gaan nemen, het is net if hij slaapt en het kan echt wat meer rust geven. Maar als je het niet wil moet je het niet doen.

Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Je kan wel bij je bonusmoeder blijven wonen neem ik aan?

stoerebanaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 12:15

Azmay schreef:

Als ik zou was zou ik wel nog afscheid gaan nemen, het is net if hij slaapt en het kan echt wat meer rust geven. Maar als je het niet wil moet je het niet doen.

Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Je kan wel bij je bonusmoeder blijven wonen neem ik aan?

Ja ik blij bij dr wonen

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:20

stoerebanaan schreef:
Azmay schreef:

Ja ik blij bij dr wonen

Dat is fijn, probeer als je er klaar voor bent ook met haar te praten erover. Ik hoop dat dit jullie toch wat dichter bij elkaar kan brengen en er iets positiefs uit deze ellende kan groeien.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:23

Ik heb je andere topic ook gevolgd, veel sterkte :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:24

TS wat ontzettend erg. Woorden schieten mij tekort. Is er bekend hoe het komt dat he vader zo jong overleden is of niet? Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensten in deze donkere dagen, bedenk dat achter deze donkere dichte wolken nog steeds de zon schijnt, hopelijk breekt die voor jou snel door :(:)

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:25

Gecondoleerd meis, wat vreselijk! Woorden schieten te kort |( Y;(

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:25

Ik wens jou heel veel sterkte!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:28

Je hoort pas donderdagochtend dat je vader zondag is overleden? Wat erg!

Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:31

Och meid toch, gecondoleerd en heel veel sterkte :(:)

De wereld is niet tegen je, als er een deur sluit , opent er ergens anders een nieuwe deur. :(:)

Ga naar de crematie/begravenis en neem op jou manier afscheid van je vader.
Zoek een mooie foto van je vader en misschien droeg hij een horloge en vraag of jij dat mag hebben.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:32

Gecondoleerd Y;(

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:36

Wat vreselijk. Sterkte :(:) .

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:38

Azmay schreef:

Dat verschilt heel erg per persoon. Sommige mensen willen het liever niet zien of voelen, en dat is ook prima. En het ligt ook aan de overledene. Mijn oma (die een week geleden is overleden) zag er erg ziek uit, ook in de kist. Omdat ze een relatief kort maar erg zwaar einde heeft gehad. Persoonlijk heb ik er absoluut geen moeite mee (met het zien en aanraken bedoel ik), maar mijn broertje bijvoorbeeld al veel meer.
Het kan inderdaad veel rust geven, maar kan ook nachtmerries geven.. Iets waarmee ts haar gevoel moet volgen denk ik.

Gecondoleerd en heel veel sterkte TS! Wat ontzettend naar... Ook met de andere dingen om je heen :(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:44

Lieve meid, de wereld haat je niet, je hebt gewoon de ontzettende pech dat jij de klappen krijgt waar je eigenlijk veel te jong voor bent. Ondanks je grote verdriet wil ik je toch een advies geven. Zorg dat er iemand is, hoeft geen familie te zijn, die jouw zaken behartigd. Ik weet niet hoe oud je bent maar nu je mam en plots ook je pa er niet meer zijn(wel in je hart) komt er qua erven en allerlei zaken veel op je af.
Denk aan je papa voor hij werd opgenomen en houd het fijne gevoel vast. Ik vind het niet juist dat ze alles bij je weg hebben gehouden, zo is het nog onwerkelijker maar toch heel veel sterkte en probeer afscheid te nemen voor zover mogelijk.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:52

Ahhh nee dat meen je niet :( Was je andere topic ook al eens tegen gekomen.

Heeel veel sterkte! Y;( Y;(

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:53

veel sterkte

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:57

Ach meisje toch...... Mijn hart sloeg over toen ik zag dat jij het was.. Wat ontzettend oneerlijk, wat een enorm verdriet!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:00

Wat enorm heftig :(
Heel veel sterkte. En gaan kijken alleen als je je daar goed bij voelt..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:03

Oh jeetje, wat afschuwelijk. Heel veel sterkte met dit verlies.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:04

Ik herken het heb het met mijn moeder gehad geen afscheid kunnen nemen.

En TOCH heb ik haar gezien nadat ze was overleden... DOE HET het helpt je echt...anders heb je later helemaal spijt.

Zijn mijn kinderen die toen 7 waren hebben haar gezien...we hebben haar samen de kist gedaan voor ons allemaal een mooie afsluiting. De pijn blijft maar het zo doen hielp wel heel erg.

DOEN.... ECHT....

Verder heel veel sterkte...

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:05

Lieve ts, zoals andere bokkers ook al zeggen haat de wereld je echt niet. Ik begrijp dat dat nu zo voelt en dat is ook heel normaal. Je mag boos zijn, je mag verdrietig zijn. Laat vooral je emoties toe, probeer er met iemand over te praten. Je vader weet dat je van hem houdt, daar veranderd die laatste ruzie niks aan. Daar ben jij een puber voor en dat weet je vader. Die onvoorwaardelijke liefde voelt hij, dat durf ik je wel te garanderen.

Ik denk dat je tegen Bo ook best mag zeggen dat je alles heel moeilijk vindt nu en dat je niet zo goed weet hoe alles loopt of zou moeten lopen (dat gaf je in je vorige topic aan). Je denkt misschien dat zij je niet begrijpt, maar misschien moet je haar de kans geven om te bewijzen dat ze dat wel kan.

Luister vooral goed naar je gevoel. Neem op jou manier afscheid en geef alles de tijd. Jij bent een sterk en mooi mens, je komt hier doorheen.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Mocht je ooit even je verhaal kwijt willen bij iemand die niet dichtbij jullie staat, dan mag je mij altijd een berichtje sturen. En ik weet zeker dat er met mij nog vele Bokkers zijn die daar hetzelfde in staan.

Alle kracht toegewenst Y;(

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:10

Och meissie |(
Zag toevallig gister je andere topic en nu lees ik dit. Heel veel sterkte!! Y;(

Je lijkt verloren,
Met al deze pijn.
Maar je bent geboren,
Om sterk te zijn.

Kijk in mijn ogen,
En zie alles in.
Je zal weer geloven,
In een nieuw begin

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:10

UrbanL schreef:
Ik herken het heb het met mijn moeder gehad geen afscheid kunnen nemen.

En TOCH heb ik haar gezien nadat ze was overleden... DOE HET het helpt je echt...anders heb je later helemaal spijt.

Zijn mijn kinderen die toen 7 waren hebben haar gezien...we hebben haar samen de kist gedaan voor ons allemaal een mooie afsluiting. De pijn blijft maar het zo doen hielp wel heel erg.

DOEN.... ECHT....

Verder heel veel sterkte...

Dat het jou geholpen heeft zegt niet dat dat voor iedereen zo is. Ik heb er absoluut geen behoefte aan, en jij kunt niet voor ts oordelen wat ze wel of niet moet doen. Vind je post dan ook erg opdringerig.

Ts, heel veel sterkte, en als er de mogelijkheid toe is, overleg dan met de begrafenis ondernemer of je wel of geen afscheid wilt nemen, die kunnen je hierbij helpen....