[ENQ] Verdien karma punten met jouw voorkeur voor haar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilayla

[ENQ] Verdien karma punten met jouw voorkeur voor haar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 13:24

verzorgingsproducten.

Mensen zijn altijd bezig geweest met hun uiterlijke verzorging en nu ook steeds vaker met wat voor producten ze daar eigenlijk voor gebruiken. Ik ben heel benieuwd waar de voorkeuren nu liggen voor haarverzorgingsproducten. Ben jij eigenlijk wel eens bezig, met wat je op je hoofd smeert?

Door na te denken over jouw voorkeur voor haarverzorgingsproducten in mijn enquête help je mij en verdien je karmapunten voor je goede daad, want elke bijdrage telt :D. Het kost je ongeveer 5 minuutjes van je tijd. De enquête is overigens voor een schoolproject bij een bedrijf.

Linkje: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... _form_link

Als je over het onderwerp wilt discussiëren of vragen hebt over de enquête, plaats vooral een reactie.

Alvast bedankt!

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:32

Ik ben hem nu aan het invullen. Echter als je bij vraag 1 "Anders" invult, kan je niet invullen wat het andere merk is.

Edit: Ik gebruik Zwitsal shampoo.
Laatst bijgewerkt door Fish_n_Chips op 08-02-17 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:34

Ik heb hem ingevuld, maar ik gebruik eigenlijk elke keer een ander merk, gewoon wat er bij de Action in het schap staat en lekker ruikt :+ Dus ik vond hem wel wat lastig in te vullen, maar ik heb maar gewoon gekozen voor een merk wat ik op het moment in de badkamer heb staan.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:38

Ik heb hem voor je ingevuld!

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 13:42

Fish_n_Chips schreef:
Ik ben hem nu aan het invullen. Echter als je bij vraag 1 "Anders" invult, kan je niet invullen wat het andere merk is.

Edit: Ik gebruik Zwitsal shampoo.

Ja dat klopt. Dat kon ik niet aanpassen doordat het een dropdown menu is en ik dacht wel genoeg opties te hebben, maar Zwitsal is ook wel een bekende. Die ben ik helaas vergeten :( Zal even kijken of ik die er bij kan zetten zonder dat de reacties verloren gaan. Bedankt voor het invullen.

8nnemiek schreef:
Ik heb hem ingevuld, maar ik gebruik eigenlijk elke keer een ander merk, gewoon wat er bij de Action in het schap staat en lekker ruikt :+ Dus ik vond hem wel wat lastig in te vullen, maar ik heb maar gewoon gekozen voor een merk wat ik op het moment in de badkamer heb staan.

Dankjewel dat je hem in ieder geval wel ingevuld hebt. Ik weet inderdaad dat veel mensen meerdere merken gebruiken, maar voor de eenvoud heeft iedereen maar een mogelijkheid.

nienke555 schreef:
Ik heb hem voor je ingevuld!

Super fijn dankjewel!

Sjira

Re: [ENQ] Verdien karma punten met jouw voorkeur voor haar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:54

Jee wat een eyeopener. Ik probeer met veel producten bewuste keuzes te maken mbt duurzaamheid. Maar bij haarproducten ben ik er helemaal niet mee bezig. Ik ga altijd voor de 1+1gratis of 3 voor 2 bij de drogist.

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 13:58

Sjira schreef:
Jee wat een eyeopener. Ik probeer met veel producten bewuste keuzes te maken mbt duurzaamheid. Maar bij haarproducten ben ik er helemaal niet mee bezig. Ik ga altijd voor de 1+1gratis of 3 voor 2 bij de drogist.

Leuk om te horen. Ik was er zelf ook nooit mee bezig, tot ik met dit project begon.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:06

Ik heb hem ook ingevuld, succes met het project! :)

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:22

Ik gebruik rituals en die staat er niet bij

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:28

Ik heb bij vraag 1 ook 'anders' gekozen.
Ik gebruik (voor mijn lange haar) enkel een shampoo en conditioner en koop Jumbo eigen merk voor 1 euro per fles _O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:31

Ingevuld!

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 16:32

Dankje Gwahir. Ik heb Rituals en Zwitsal toegevoegd.

Haha Goof, fijn dat dat merk werkt voor jou! Dan is je haren wassen geen dure hobby. De eigen supermarkt merken ken ik allemaal niet, die mogen wel onder 'anders' vallen van mij :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:38

karma is weer bijgewerkt!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:50

Ingevuld! Succes :)

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 18:56

Dik verdiend die karma punten! Dankjulliewel, al 90 personen hebben de enquête ingevuld :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:12

Ik heb hem ook voor je ingevuld!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:22

Ingevuld. Miste alleen wel een beetje de stylingproducten in in van je eerste vragen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:25

Ik ga hem ook invullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:33

Ik vind het wel misleidend dat je dit een enquete noemt; halverwege blijkt het eigenlijk gewoon een verkapte promotie van je eigen merk. Slim om mensen daarnaartoe te lokken met een ' zogenaamd algemene' enquete over haar, maar eerlijk gezegd voelt het wel wat achterbaks. Als je eerlijk was geweest dan had je gewoon in de inleiding gezet dat je deze enquete wilt houden om te kijken of mensen interesse in jouw merk hebben, in plaats van mensen zo'n fuik te laten lopen...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:39

xyzutu2 schreef:
Ik vind het wel misleidend dat je dit een enquete noemt; halverwege blijkt het eigenlijk gewoon een verkapte promotie van je eigen merk. Slim om mensen daarnaartoe te lokken met een ' zogenaamd algemene' enquete over haar, maar eerlijk gezegd voelt het wel wat achterbaks. Als je eerlijk was geweest dan had je gewoon in de inleiding gezet dat je deze enquete wilt houden om te kijken of mensen interesse in jouw merk hebben, in plaats van mensen zo'n fuik te laten lopen...

Ik vraag me sowieso al af wie er voor dat bedrag een fles shampoo gaat kopen terwijl menig product echt heel veel goedkoper (en goed/ beter) is.

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 20:43

xyzutu2 schreef:

Hoi xyzutu2,

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je het verkapte promotie vindt voor 'mijn merk'. Dit is niet mijn bedoeling geweest en ik heb geen belang bij promotie voor het merk waar ik onderzoek voor doe. Hierboven staat overgens dat het gaat om een bedrijfsopdracht. Ik heb geprobeerd om het bedrijf en merk zo anoniem mogelijk te houden. Daarom staat de naam van het bedrijf ook niet genoemd. De merknaam staat er wel in, omdat ik anders niet kan meten of mensen het kennen. Ik ga de openingstekst wel even aanpassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:45

Dat zou ik wel netjes vinden. Overigens heb ik hem wel ingevuld en heb ik ook niets tegen mens/natuur/diervriendelijke verzorgingsproducten (gebruik zelf Aveda), maar dan is het helemaal apart als je dan opeens naar een ander merk verwezen wordt alsof dat beter is.
Goed dat je het aanpast! :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:50

Goof schreef:
Ik vraag me sowieso al af wie er voor dat bedrag een fles shampoo gaat kopen terwijl menig product echt heel veel goedkoper (en goed/ beter) is.

Dit was mijn gedachte ook, ik heb hem voor je ingevuld :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:51

Ingevuld.

Overigens...het merk wat jij Sebastiaan noemt bedoel je waarschijnlijk Sebastian mee neem ik aan?

Dat is wat ik ingevuld heb...(en waar ik niet snel van af zal stappen als merk)

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 20:55

xyzutu2 schreef:
Dat zou ik wel netjes vinden. Overigens heb ik hem wel ingevuld en heb ik ook niets tegen mens/natuur/diervriendelijke verzorgingsproducten (gebruik zelf Aveda), maar dan is het helemaal apart als je dan opeens naar een ander merk verwezen wordt alsof dat beter is.
Goed dat je het aanpast! :)

Geen probleem. Ik zou het jammer vinden als het op meer mensen over komt alsof ik niet eerlijk ben. Ik heb bovenaan er in gezet dat er in gezet dat er drie vragen in zitten over dat merk.

Mag ik vragen hoe je vindt dat ik naar dat merk verwijs alsof het een beter product is? Volgens mij stel ik neutrale vragen en probeer samen te vatten wat het merk inhoudt zodat er een mening over gevormd kan worden.