Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Sa1234 schreef:Niet meer,
Wel gehad hoor. Maar kan mijn verhaal niet kwijt, zo praat ik prima, zolang het maar niet face to face hoeft
Heb zeker ook mooie tijden meegemaakt! En ben best een gelukkig mens
. Komt goed!

Devil_ina schreef:Jeetje meid, wat een verhaal, ik ben er stil van.
Ook maakt mij dit verdrietig, dat jij dit in je leven mee hebt moeten maken, afschuwelijk!
Ik vind het heel knap dat je dit deelt, daar mag je super trots op zijn![]()
Er over praten is een hele grote stap, al is het zo via bokt, en zal niet makkelijk zijn om alles te verwerken en een plaatsje te geven.
Je komt over als een sterke meid, you go girl![]()
Een dikke virtuele knuffel
. Het begin van het verwerken is er! Bedankt voor de opbeurende woorden! callum schreef:Hoi ik had al gereageerd in het andere topic. Ik heb ook een heleboel therapeuten gehad. Heb nu na jaren eindelijk de goeie en met behulp van emdr kan ik bij mijn trauma's en er eindelijk over praten. Geef de moed niet op maar onderschat het ook niet. Dat heb ik heel lang gedaan totdat ik volledig ben ingestort en nu al 9 jaar thuis zit. En nu eindelijk kan ik weer wat. Sterkte en als je wil praten mag dat altijd
. Ik weet dat ik emdr gehad heb, heb ook in een opname gezeten waar ik vanalles kreeg. Weet alleen van de therapieeen die ik kreeg niet veel meer. Creatieve therapie heeft me goed geholpem, maar helaas mocht ik daarmee niet doorgaan. Wildgirl schreef:Ik heb geen idee waar je woont ts maar mocht dat in het noorden zijn dan ben je welkom voor een kopje thee of een poetsbeurt bij de paarden. Je hebt het zwaar te verduren gehad en dat is iets wat je nooit meer "kwijt" zult raken.
Aan jou de keuze hoe het nu je leven vormt, of niet!