Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).
merrylegs schreef:Toevallig, ook Child's play 1 en 2. Wel niet als kind, maar nu.. Krijg er nog altijd koude rillingen van. Oh en de wolf van in Peter en de Wolf
Cayenne schreef:merrylegs schreef:Toevallig, ook Child's play 1 en 2. Wel niet als kind, maar nu.. Krijg er nog altijd koude rillingen van. Oh en de wolf van in Peter en de Wolf
Vooral de scenes uit de eerste film dat Chucky in het trappenhuis achter het kind aan zit en het moment dat de moeder er achter komt dat er geen batterijen in de pop zitten en hij dus 'leeft'. Pfffff
Waar was ik nou zo bang van 
anneliesdj schreef:Hahaha deep blue see heb ik als 12 of 13 jarige gezien, heb echt een jaar met mn ogen open geslapen
Voor de rest geen idee want kijk zowieso geen horror en thrillers ben ik ook maar mee gestopt.
Criminal minds keek ik altijd graag maar ben ik ook maar mee gestopt.

Thenexttry schreef:"IT" dat is de enige film waar ik nog steeds kriebels bij krijg. Terwijl het nu zo nep is als ik weet niet wat.
Ik heb de film 80 keer gekeken waarvan ik 78 keer niet wist dat je de dvd moest omdraaien en dus nooit het einde had gezien.