Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ralphtdw schreef:Brand verzekering? Of valt dat onder inboedel?
Wij hebben rechtsbijstand gisteren nog na gekeken en betalen 16 euro per maand.
Inboedel 10 euro Pm en zijn hierbij goed verzekerd.
En wij hebben asbest verzekerd. Want dat ligt nog bij ons op de schuur. Maar dat zul je vast niet nodig hebben.
En nog aantal dingen maar zit in een pakket
Maar hebben koopwoning.
Dus alles is toen afgesloten in overleg met onze adviseur maar daar betaal je dan ook voor
8nnemiek schreef:Hier ook WA en inboedel. Ik betaal zo'n 7 euro per maand, dus het is echt niet duur, en toen onze vriezer een tijdje geleden ontdooit was door een stroomstoring had ik het bedrag van het hele jaar er al ruim uit.
Rechtsbijstand heb ik jarenlang gehad, maar vond ik zelf niet meer zo nodig. Maar het kan handig zijn als je bijvoorbeeld met veel contracten enzo te maken hebt.. huurcontracten, werkcontracten..
Ik ga ook binnenkort overstappen naar een andere. Volgens mij is Ditzo ook van ASR, maar dan kun je alles zelf online regelen. Maar ik heb me er verder nog niet echt in verdiept.
8nnemiek schreef:Die van mij is bij ASR, maar via een verzekeringsmannetje waar we al een hoop problemen mee hebben gehad dus dat raad ik je niet aanIk ga ook binnenkort overstappen naar een andere. Volgens mij is Ditzo ook van ASR, maar dan kun je alles zelf online regelen. Maar ik heb me er verder nog niet echt in verdiept.
8nnemiek schreef:Hier ook WA en inboedel. Ik betaal zo'n 7 euro per maand, dus het is echt niet duur, en toen onze vriezer een tijdje geleden ontdooit was door een stroomstoring had ik het bedrag van het hele jaar er al ruim uit.
Rechtsbijstand heb ik jarenlang gehad, maar vond ik zelf niet meer zo nodig. Maar het kan handig zijn als je bijvoorbeeld met veel contracten enzo te maken hebt.. huurcontracten, werkcontracten..