Ja, ik vind het dus ontzettend lastig!
Momenteel ben ik met mijn laatste onderdeel van mijn opleiding bezig.
Mijn 2e stage.
Als ik deze stage voldoende afrond heb ik mijn opleiding niveau 3 gehaald, en ontvang ik niet 1 maar 2 diploma's.
In April rond ik deze stage af, en vanaf dan wil ik eigenlijk gewoon een baan hebben.
Nu weet ik dat het tegenwoordig erg lastig is om aan een baan te komen, maar ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.

Ik vind het heel lastig om iets te vinden dat bij mij past, maar ook bij mijn opleiding.
Er komen termen voorbij in de vacatures waar ik nog nooit van gehoord heb.
Daarnaast wordt er eigenlijk overal gevraagd naar iemand met minimaal 1 jaar werk ervaring op dat gebied.
Daar kom ik natuurlijk niet aan met mijn 2x 6 maanden stage (1 x sport en animatie, 1x frontoffice op een sales afdeling)
Ik woon samen met mijn vriend dus ik moet gewoon aan de slag kunnen tegen die tijd want alle kosten kunnen natuurlijk niet alleen op zijn schouders rusten.
Zijn er nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten?
Iemand nog gouden tips?
Momenteel heb ik op 2 vacatures gereageerd.
Van nummer 1 nog niets gehoord en nummer 2 heb ik zojuist verzonden, dus mijn zoektocht is pas net begonnen maar ik vind het heel moeilijk iets te vinden dat bij mij past.
Ik hou van contact met de mensen, ik hou van het informele stukje in combinatie met al het formele dat met mijn werk te maken heeft. Maar dat informele stukje, waar je wat losser met je gast om mag gaan is voor mij wel erg belangrijk om niet gek te worden van een kantoorbaan.
Wie kan er met mij mee praten??
En ook daar moet je gewoon op gesprek en is het maar de vraag of je het wordt... 

).