Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
apple schreef:Opmerking: als uw iPhone 6s beschadigd is en bijvoorbeeld een gebarsten scherm heeft dat het vervangen van de batterij verhindert, moet dat probleem eerst worden opgelost voordat de batterij kan worden vervangen. In bepaalde gevallen kunnen kosten in rekening worden gebracht voor de reparatie.
Paulaa_ schreef:Dat is ws ook het geval, maar ik heb geen toestemming gegeven voor reparatie, maar krijg nu wel een prijsopgave van 319,20 en als ik weiger moet ik 85eu betalen. Terwijl ik duidelijk heb gezegd mochten ze iets vinden, ik geen reparatie wil.
Daarbij als de telefoon onder het vervangprogramma valt, is het toch belachelijk dat ze dan afschuiven op een krasje of een barst. De telefoon was bij levering al niet in orde.
apple schreef:Opmerking: als uw iPhone 6s beschadigd is en bijvoorbeeld een gebarsten scherm heeft dat het vervangen van de batterij verhindert, moet dat probleem eerst worden opgelost voordat de batterij kan worden vervangen. In bepaalde gevallen kunnen kosten in rekening worden gebracht voor de reparatie.
Sleeper schreef:Langs een apple store gaan, denk dat die een stuk minder moeilijk doen over het vervangen van een batterij
..... purny schreef:Laatst m'n scherm moeten laten vervangen. Waar Apple 150 euro voor vraagt heb ik hem ergens anders voor 99 euro laten maken. Apple is duur