Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wilawander schreef:Hier gaat alles op één rekening en vandaar uit word alles betaald. Niks moeiijk doen. Samen leven is voor ons ook samen de inkomsten en lasten delen ongeacht of de één meer inbrengt dan de ander.
Diablo schreef:Wilawander schreef:Hier gaat alles op één rekening en vandaar uit word alles betaald. Niks moeiijk doen. Samen leven is voor ons ook samen de inkomsten en lasten delen ongeacht of de één meer inbrengt dan de ander.
Hier dus precies zo. En privé aankopen worden gewoon gedaan, mits het geen honderden euro's zijn, dan wordt overlegd.
Goof schreef:Wij hebben geen gezamelijke rekening. Mijn vriend maakt maandelijks een x-bedrag aan mij over voor hypotheek en alle overige kosten.
).
Diablo schreef:Wilawander schreef:Hier gaat alles op één rekening en vandaar uit word alles betaald. Niks moeiijk doen. Samen leven is voor ons ook samen de inkomsten en lasten delen ongeacht of de één meer inbrengt dan de ander.
Hier dus precies zo. En privé aankopen worden gewoon gedaan, mits het geen honderden euro's zijn, dan wordt overlegd.
en ook best raar om je financiën te verdelen. In een relatie waarin je alles deelt moet de financiën delen toch geen probleem zijn lijkt me.