Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

heb er nu 10 voor 1 paard 
van Portugees tot klassiek gala, van Spaans tot Hongaars
als de vogeltjes uitgevlogen waren, nam 'k het nest en stopte het in een schoendoos. 'k Had geen dubbels, nam altijd nesten van andere soorten. Heel soms werd een nestje mét eitjes achtergelaten dus had ook een paar nesten in de collectie met inhoud.
Mijn ouders waren echt lief eigenlijk dat dat zomaar mocht... Het mag niet verbazen dat ik later bioloog geworden ben

probeer zo veel mogelijk soorten thuis te krijgen. Koop ze als klein cactusje of zaai en ze worden vanzelf groot. Heb er maandag weer 6 bijgekocht en heb er nu denk ik meer dan 30.

karuna schreef:O ja de koelkast magneten, mijn koelkast zit al aardig vol ook maar er is nog genoeg plaats.
Rochiril schreef:karuna schreef:O ja de koelkast magneten, mijn koelkast zit al aardig vol ook maar er is nog genoeg plaats.
niet duur, en vrijwel op elke enigszins toeristische bestemming te vinden... ideaal![]()
Hoewel na 2 weken Amerika en 20 magneten verder de douane dat toch wel verdacht vond, die grote magnetische vlek in mn koffer
kan ik me iets bij voorstellen. Ik ben vooral blij met mijn wilde zwijnen kop. Die heb ik gekocht op een peage halte in noord frankrijk. Midden in de franse ardennen en heeft een leuke vorm.