Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lonneke2001 schreef:Lijkt mij dat het prima kan hoor, ik heb een S2 plus die al 4 jaar lang trouw zijn werk doet. Hij wordt traag maar niet vervelend of zo. Echter gaat de batterij langzaamaan dood nu dus heb ik verdergekeken en ga ik waarschijnlijk voor een A3, die is nieuw,(qua updates etc) onder de 250 euro en voor mij een prima modelletje, wellicht ook iets voor jou?
Lonneke2001 schreef:Ik denk dat qua accu van de A3 het er vooral aan ligt wat jij allemaal op je telefoon doet.
Ik ben nog scholier en ben dus enkel in de pauzes en na school met mijn telefoon bezig. Een vriendin van mij heeft de A3 en die heeft hier geen problemen mee. Wel denk ik dat als je er volle dagen mee bezig bent dat de accu idd niet goed genoeg is

Science90 schreef:Lonneke2001 schreef:Lijkt mij dat het prima kan hoor, ik heb een S2 plus die al 4 jaar lang trouw zijn werk doet. Hij wordt traag maar niet vervelend of zo. Echter gaat de batterij langzaamaan dood nu dus heb ik verdergekeken en ga ik waarschijnlijk voor een A3, die is nieuw,(qua updates etc) onder de 250 euro en voor mij een prima modelletje, wellicht ook iets voor jou?
A3 staat ook op mijn watchlist, maar de accu schijnt de dag niet goed door te komen lees ik in reviews.
Overigens was de S4 mini nog helemaal gaaf! Altijd in hoesje gehad met beeldbeschermer, geen krasje te zien. Maar toch is hij echt morsdood na iets meer dan 2 jaar gebruik, terwijl ik toch wel voor een jaar of 4 wilde gaan.