Ik probeer al jaren zo goed mogelijk voor mijn haar te zorgen maar elke maand lijkt er wel weer een nieuwe hype te zijn waarin een nieuw product als fantastisch wordt beschreven en het product van de maand ervoor (wat toen als fantastisch werd beschreven) ineens waardeloos blijkt te zijn
Op dit moment gebruik ik de shampoo, conditioner en olie van de Garnier Loving Blends lijn. Daarnaast maak ik wekelijks een haarmasker van kokosolie. Voor het föhnen en eventueel krullen gebruik ik altijd een heathprotector van Syoss.
Onlangs heb ik ook een kussensloop van zijde besteld omdat dit zachter voor je haar is en er daardoor minder haar afbreekt/klitten ontstaan.
Nu heb ik over producten van Moroccanoil en Philip B hele goede verhalen gehoord. Alleen nu vraag ik me af of je daadwerkelijk verschil merkt bij producten van deze prijsklasse. Zijn er bokkers die met 1 van deze merken, of een ander vergelijkbaar merk, ervaring hebben? Want 'even' proberen zit er niet in bij deze prijzen.
Ook ben ik benieuwd of jullie nog andere tips hebben voor een goed verzorging van je haar!